[ Stolové hry | Miniatúry | Warhammer | Warhammer 40K | Confrontation ]

  
Hlavné Menu
Reklama
Spriatelené Weby
 
 
 
www.kafe.sk
  Naše mini-logo:
 
Nové články
The first task [2012-02-10 21:05:04]
Takze uvodny clanok co som sa len tak chvilu hral ked nebolo v robote co robit :D nejasnosti je tam...
Stret na Sartanskej planine [2011-12-07 10:13:53]
Battletech 3025
ZRudi vs Miglo
+++Stret na línii Kamenin – GT 722+++ [2011-11-16 12:44:01]
+++Krst ohňom A´un Adat+++ [2011-01-31 19:43:51]
+++chaos vs tau battlereport+++
Kto je online
Pripojeno uživatelu: 1
(1 v sekci Články)

Reg. uživatelé: 0
Návštevníci: 1

více...


The lost God
  Posted on Thu 14 Aug 2008 by Bulldog (3585 reads)
Malalov kult ( + preložil: Tomáš Škultéty © 2008, ICQ 325-920-567 + )

+ Tento článok (alebo skôr články, pretože som pospájal a preštylizoval texty, ktoré som chcel pôvodne uverejniť osobitne) by vás mal oboznámiť s tým kto je to Malal, aký je jeho pôvod a podobne. Pridaný je aj neoficálny kódex pre jeho armádu, preložený z angličtiny.
Malal je piatym, dlho zabudnutým bohom Chaosu. Je bohom pomsty, osamelých lovcov, odpadlíkov a utláčaných, ktorí sa chcú postaviť prosti svojim tyranom.
Bol vytvorený Vládcami Mágov rasy Slann. Ak vám to nič nehovorí, spolu s Necrontyr sú Slanni jedným z najstarších národov v galaxii. V boji proti Necrontyrom vytvorili naprv Krorkov, potom Jokaerov, Eldarov a nakoniec ľudí (nesmiem zabudnúť na Tau, ktorých vznik a rýchly vývoj sa tiež pripisuje Slannom). Momentálne sídlia na galaktickom severe. Celú ich dostupnú históriu sa dozviete tu http://w40k.wz.cz/archiv/obecne/slann.htm .
Podstatné je, že keď sa z ľudských emócií vo warpe sformovali traja bohovia Chaosu, najlepší Slannskí psykeri stvorili Malala, anti-chaosáckeho boha Chaosu, ktorý nenávidí a bojuje so všetkým čo Chaos predstavuje. Ako taký je aj bohom irónie a paradoxu, predstavuje deštruktívnu chuť Chaosu, vrátane zničenia samého seba. Okrem toho rád využíva zbrane svojich nepriateľov proti nim samotným. Jeho farbami sú čierna a biela, symbolom lebka a číslom je 11. Ak som čokoľvek zabudol, čoskoro to napravím, pripravujem ďalšie články, nechajte sa prekvapiť . Detailné informácie o ňom nájdete vo wikipédii. Nie je ich však veľa, pretože GW naňho stratili autorské práva a preto tak skoro (ak vôbec) oficiálny kódex neuvidíme. Ľudia však naňho nezabudli a verní fanúšikovia si vytvorili vlastné pravidlá, lepšie povedané - upravili tie, ktoré už sú v kódexe Chaos Space Mariňákov, prípadne renegátov, pričom podľa fluffu vybrali tie najvhodnejšie. Za prečítanie taktiež stojí tento text o odpadlíckej kapitule, Synoch Zloby (Sons of Malice), ktorí su momentálne Malalovi pravdepodobne najbližšie:
http://w40k.wz.cz/upw/pozadi/chsm/sons_of_malice.htm . +

Kolekcia Zatratených

Špeciálne pravidlo:
Nezávislé postavy nikdy nebojujú po boku ostatných jednotiek (+ to zrejme vyplýva z toho, že Malalovci sú notorickí samotári +). Nemôžu sa pripojiť k ostatným jednotkám alebo bojovať s nimi v tom istom boji.

---

Znaky Nenávisti:
Každá nezávislá postava musí niesť jeden znak Malala, existuje päť typov znakov:

Mark of Khornebane (Znak Skazy Khorna): Postava nenávidí Khorna a môže použiť jeho dary len proti jednotkám Khornovho kultu alebo modelom so znakom Khorna. V armáde Požieračov Svetov sú všetky jednotky považované za nositeľov znakov Khorna.

Mark of Nurglebane (Znak Skazy Nurgla): Postava nenávidí Nurgleho a môže použiť jeho dary len proti jednotkám Nurgleho kultu alebo modelom so znakom Nurgleho. V armáde Stráže Smrti sú všetky jednotky považované za nositeľov znakov Nurgleho.

Mark of Tzeentchbane (Znak Skazy Tzeentcha): Postava nenávidí Tzeentcha a môže použiť jeho dary len proti jednotkám Tzeentchovho kultu alebo modelom so znakom Tzeentcha. V armáde Tisícich Synov sú všetky jednotky považované za nositeľov znakov Tzeentcha.

Mark of Slaaneshbane (Znak Skazy Slaanesha): Postava nenávidí Slaanesha a môže použiť jeho dary len proti jednotkám Slaaneshovho kultu alebo modelom so znakom Slaanesha. V armáde Cisárových Detí sú všetky jednotky považované za nositeľov znakov Slaanesha.

Mark of Undividedbane (Znak Skazy Nedeleného Chaosu): Namiesto nenávidenia jedného konkrétneho boha, postava prijme moc Chaosu fungujúceho zjednotene. Postava nenávidí Nedelený Chaos a môže použiť jeho dary len proti jednotkám nepatriacim do žiadneho kultu. Nemôže tieto dary použiť proti nijakému modelu nesúcemu iný znak než je Undivided ani proti démonom okrem démonického princa, ktorý nosí znak Undivided.

+ Dary jednotlivých bohov, ktoré môžete použiť proti ich armádam sú vypísané na konci článku. +

Odhodlanie:
Ak Malalov šampión práve bojuje nablízko s nepriateľom ktorého ne-nenávidí (+ také slovo ani neexistuje, ja viem +), potom sa môže dobrovoľne stiahnuť na konci útočnej fázy (v ktoromkoľvek ťahu), automaticky sa preskupujúc na konci pohybu. Nepriateľ ho nemôže prenasledovať, ak sa dostane na vzdialenosť 3”.

Ak sa dostane do boja s nepriateľom, ktorého nenávidí, nebude sa báť až kým sa boj neskončí.

--

Dary Malala:
(nie všetky dary sú prístupné niektorým postavám)

Bless of Silent Vengeance (25pts) + Požehnanie Tichej Odplaty +
Vylepšenie pre akúkoľvek streleckú zbraň. Ciele si myslia, že na nich vystrelil jeden z ich spolubojovníkov. Ak požehnaná zbraň zasiahne zameranú jednotku, tá si musí urobiť Leadership Test (+ vodcovský test +) alebo podľahnúť tomuto podvodu. Ak zlyhá v teste, jednotka urobí okamžite pohyb k najbližšej priateľskej jednotke, považujúc ju za útočníka. Ak sa dotknú podstavcami, okamžite sa bojuje jedno kolo predtým, než sa jednotky stiahnu a vzdialia sa od seba na 3”, pričom si ujasnia, čo je pravda. Nemôže sa kombinovať s ostatnými požehnávacími vylepšeniami.
[pozn.: Malo by to byť znázornené nafarbením zbrane na čierno.]

Bless of Vengeful Wrath (zdvojnásobí cenu zbrane) + Požehnanie Pomstychtivého Hnevu +
Vylepšenie pre akúkoľvek streleckú zbraň. Zbraň má dvojnásobný počet výstrelov, než by normálne mala (tj. Lascannon ma heavy 2, storm bolter má assault 4, boltgun má 2 výstrely na 24” a 4 výstrely na 12”). Nemôže sa kombinovať s ostatnými požehnávacími vylepšeniami.
[pozn: Malo by to byť znázornené nafarbením zbrane na bielo.]

Release of Oppression (35pts) + Vypustenie Útrapy +
Šampión (+ pozn.: Za šampióna sa pravdepodobne považuje akýkoľvek malalov služobník, ktorý má k dispozícii danú schopnosť. Nemusí sa jednať len o vodcu jednotky mariňákov. +) je schopný privolať moc Malala aby sa pomstil tyranovi, utláčateľovi. Akákoľvek nepriateľská postava zasiahnutá šampiónom je zranená s 2+ bez možnosti armour save.

Feet of Chaos (15pts) + Nohy Chaosu +
Šampión je obdarovaný možnosťou sa v bitke pohybovať úžasnou rýchlosťou, vrhať sa z miesta na miesto ako kúzlom, čím zmetie nepriateľov. Každý model v nepriteľskom vojsku môže zaútočiť na šampióna ak sa dotýkajú podstavcami, ale ak minie, napadne v zmätku svoju vlastnú jednotku.
[pozn: Malo by to byť znázornené vymodelovaním šampióna vo vhodnej polohe predstavujúcej rýchly pohyb ako je beh alebo úskok.]

Infusion of Entropy (25pts) + Nálev Entrópie +
(+ Entrópia je termodynamická stavová veličina, miera neusporiadanosti alebo neporiadku fyzikálnej sústavy či objektu. +)
Šampión má ducha entropie prechádzajúceho jeho žilami, takže bude bojovať až do svojej smrti. Ak zomrie v boji na blízko, nepriateľská jednotka automaticky dostane automaticky D6 zranenie, vrátane armour save.
[pozn: Malo by to byť znázornené zafarbením žíl na koži alebo pancieri modelu.]

Armour of Hate (20pts) + Pancier Nenávisti +
Niektorí nasledovníci Malala sú obdarovaní oblekom z čierneho a bieleho panciera, ktorý sa stane súčasťou ich kože. Môže vyzerať rôzne v závislosti od potrieb a životného štýlu nositeľa. Keďže sila panciera Malala je prepojená s nenávisťou v mysli majiteľa, jeho mentálna energia ho bude chrániť až kým nestratí všetko odhodlanie. Pancier dáva nositeľovi 4+ invulnerable save. Pri použití v boji na blízko hod 6 na save znamená, že útočník utŕži jeden wound, zatiaľ čo pri hodení 1 na save bude malalov šampión zranený dvomi woundmi namiesto jedného. Zatratený Space Mariňák si stále zachová jeho 3+ armour save s prídavkom 4+ invulnerable.
[pozn.: Pancier Nenávisti by mal byť znázornený namaľovaním na pancier modelu rovnaké množstvo čiernej a bielej farby. Ostatné typy pancierov môžu byť namaľované celé v čiernej alebo bielej farbe, alebo aj inou farbou avšak iba s ikonami a symbolmi na preukázanie jeho oddanosti Malalovi.]

Cloak of Irony (20pts) + Plášť Irónie +
Predtým, než sa šampión obrátil k Malalovi, nenávidel svojich nadriadených. Bol nimi ignorovaný a význam jeho potenciálu zostal nedocenený. Ale teraz to použije proti nim. Plášť ho robí neviditeľným kým robí obhliadku nepriteľkého vojska. Šampión je neviditeľný pre nepriteľské jednotky vzdialené viac ako 12”, nemôže sa naňho strieľať ani používať proti nemu psychické schopnosti.
[pozn.: Plášť Irónie by mal byť znázornený na modeli nosením nejakého plášťa alebo rúcha.]

Daemonbane Weapon (30pts) + Zbraň Skazy Démona +
Šampión je obdarovaný démonickou zbraňou, ktorá nenávidí a baží po stvoreniach Chaosu. Nositeľ získa 2+ sily a bude ignorovať démonov save, armour a invulnerablity. (pozn.: všetky nedémonické savy sú brané ako normálne.). Zbraň nemôže byť použitá ako prídavná zbraň na blízko pre inú zbraň ako je power weapon alebo power fist.

Blessed Knives (20pts) + Požehnané Nože +
Wargearová položka. Šampión má výber vrhacích nožov s vyrytým znakom Malala. Tie môžu byť použité ako náhradu streľby v streleckej fáze. Jeden nôž na jeden ťah, dosah je 6”, a jeden wound na 5+, armour savy sú povolené. Znak Malala vyrytý na čepeli dáva nožu rovnaký efekt ako Bless of Silent Vengeance. Nože sa počítajú ako extra zbraň na blízko.

---

Malalové psychické sily:

Release of Malal (70pts) + Vypustenie Malala +
Psychický test: áno
Fáza: Samotný útok
Malal je oveľa aktívnejší v podporovaní svojich nasledovníkov ako ostatní bohovia. Najmä obdarovaní nasledovníci môžu privolať plnú silu svojho boha na totálne zničenie tých, ktorých nenávidia. Táto moc je použitá po chargových pohyboch, ale pred útokom. Hoďte kockou, na 6+ každý model do 6” utrpí zásah S6 , žiadne armour savy nie sú povolené, ale na Sorcerorovom tele si táto schopnosť vypýta veľkú daň.

Bringer of Damnation (30pts) + Nositeľ Zatratenia +
Psychické test: áno
Fáza: Samotná streľba
V jeho nadšení stretnúť a zabiť svojich nepriateľov, psyker pritiahne boj na seba aj keď si tým pravdepodobne zaistí svoje zničenie rukou nepriateľa. Akákoľvek jednotka (priateľská alebo nie) do 24” od psykera musí prejsť leadership testom s prívlastkom –2 alebo urobiť okamžitý pohyb k nemu (fearless jednotky sú tiež ovplyvnené). Toto je prídavok k akémukoľvek pohybu v ostatných fázach hry.

---

Zbrojnica:
Nasledovníci prichádzajú z mnohých životných ciest, s mnohými potenciálnymi miestami na získanie vybavenia. A tak je na výber veľa zbraní. Odporúčam preto premyslieť si odkiaľ vaše postavy prechádzajú predtým, než si vyberiete vybavenie a dary.

Jednoručné zbrane:
Bolt pistol 2 (pts)
Laspistol/autopistol 1
Zbraň na blízko zadarmo
Plasma pistol 15
Power weapon 10
Power fist 20

Obojručné zbrane:
Bolter 2
Lasgun/Autogun 1
Storm bolter 15
Shotgun 1
Kombi zbrane:
Bolter-flamer 15
Bolter-grenade launcher 15
Bolter-plasma gun 20
Bolter-meltagun 20
Meltagun 25
Flamer 12
Plasma gun 15
Eviscerator 20

Pancier:
Flak armour, 5+ save 3
Carapace armour, 4+ save 10

Výbava:
Master-crafted weapon 25
Melta bomby 5
Frag granáty 1

---

Armádny zoznam:

HQ: 0-1 Doomed Lord + Zatratený Lord +

WS 5/BS 5/S 4/T 3/W4/I 5/A 4/Ld 10/Sv -/Pts: 45

Prezývaný mnohými menami, táto osobnosť je človek, ktorý sa úplne odovzdal nenávisti a jeho oddanosť Malalovi je nesmierna. Je tiež úžasne charizmatický líder schopný presvedčiť zvyčajne samotárskych nasledovníkov Malala spojiť sa pre spoločný cieľ.

Môže si vziať akýkoľvek dar a tiež akúkoľvek výbavu zo zbrojnice.

Akákoľvek jednotka z Utláčaných vzdialená do 6" od Lorda môže použiť jeho leadership hodnotu pre morálne kontroly. Nezávislá postava.

HQ: 0-1 Doomed Space Marine + Zatratený Space Mariňák +

WS 5/BS 5/S 4/T 4/W 4/I 5/A 4/Ld 10/Sv 3+/Pts: 60

Kedysi nevyspytateľný Space Mariňák, ktorý sa obrátil k Malalovi môže byť zakladateľ zbierania Malalitov, používajúc úžas a strach obklopujúci ho aby dohnal nasledovníkov Malala k spoločnému boju.

Zbraň: Boltgun alebo bolt pistol a zbraň na blízko.

Môže si vziať akýkoľvek dar a tiež akúkoľvek výbavu zo zbrojnice.

Akákoľvek jednotka z Utláčaných vzdialená do 6" od Mariňáka môže použiť jeho leadership hodnotu pre morálne kontroly. Nezávislá postava.

HQ: 0-1 Doomed Sorceror + Zatratený Čarodejník +

WS 4/BS 4/S 3/T 3/W 3/I 4/A 3/Ld 9/Sv -/Pts: 30

Psykeri sa môžu pomerne často obrátiť k Malalovi kvôli ich mutantnému dedičstvu. Obvinení z toho, že sú nástrojom Chaosu sú nútení tráviť svoje životy v úkrytoch a môžu začať nenávidieť Chaos, pričom ho považujú za hlavnú príčinu ich nešťastia.

Môže si vziať ktorýkoľvek z nasledovných darov:
Infusion of Entropy
Armour of Hate
Daemonbane Weapon

Ako prídavok si môže vziať jednu z nasledovných hlavných psychických síl:
Release of Malal
Bringer of Damnation
Akúkoľvek psychickú silu prístupnú čarodejom Nedeleného Chaosu.

Môže mu byť dané akékoľvek prídavné vybavenie zo zbrojnice.

Akákoľvek jednotka z Utláčaných vzdialená do 6" od Čarodeja môže použiť jeho leadership hodnotu pre morálne kontroly. Nezávislá postava.

Elites: Doomed Wrathhunters + Zatratení Lovci Hnevu +

WS 5/BS 4/S 3/T 3/W 2/I 4/A 3/Ld 8/Sv -/Pts 25

Možete si kúpiť najviac 3 Doomed Ones (Zatratení) pre jeden výber Elites. Na bojisku operujú nezávisle.

Skutoční uctievači Malala sú známi ako Zatratení. Odovzdali sa nenávisti a sú oddaní Malalovi. Niektorí uctievači nechcú nič viac ako zabiť svojich nepriateľov v boji zblízka aby videl hrôzu na ich tvárach pritom ako budú umierať. Je to jednoduchá vec a Malal im chce splniť toto malé prianie.

Doomed Wrathhunteri si môžu vybrať 3 z nasledujúcich darov:
Feet of Chaos
Infusion of Entropy
Armour of Hate.
Daemonbane Weapon
Blessed Knives

Môže im byť dané akékoľvek prídavné vybavenie zo zbrojnice.

Akákoľvek jednotka z Utláčaných vzdialená do 6" od Zatrateného môže použiť jeho leadership hodnotu pre morálne kontroly. Nezávislá postava.

Troops: Oppressed + Utláčaní +

Počet: 5-50 modelov

WS2/BS 2/S 3/T 3/W 1/I 3/A 1/Ld 6/Sv -/Pts 4

Aj keď sa plne neodovzdali Malalovi, títo občania sú utláčaní alebo ukrivdení a boli utvrdení v tom aby bojovali za Malalove princípy.

Ak jednotky Utláčanych začínajú hru v počte násobku 11 (+ 11 je Malalove číslo +), celá jednotka dostáva dar 'Release from Oppression' zadarmo.

Výbava: Davové zbrane (laspistol a zbraň nablízko) alebo lasguny.

Heavy Support: Doomed Powermongers + (Zatratení Siloví Štváči +

WS 4/BS 5/S 3/T 3/W 2/I 4/A 2/Ld 8/Sv -/Pts 20

Možete si kúpiť najviac 3 Powermongerov pre jeden výber Heavy Support. Na bojisku operujú nezávisle.

Pre niektorých uctievačov Malala nestačí zabodnúť nôž do nepriateľa. Musia ho úplne vymazať s najsilnejšou výzbrojou akú môžu získať. Toto sú Powermongeri. Ich sláva a moc im boli odobraté a potom ako boli „zachránení“ Malalom, budú hľadať silu na každom rohu až kým ich vzplanutie pre slávu nedohorí.

Powermonger môže byť vybavený jednou z nasledujúcich zbraní:
Heavy flamer 15 (pts)
Heavy Bolter 10
Multi-melta 25
Grenade launcher 10
Missile launcher 10
Plasma cannon 15
Lascannon 15
Autocannon 10
Sniper rifle 15 (môžte si vybrať najvhodnejší model s touto zbraňou)
Heavy Stubber 5

Môžu si vziať dva z nasledovných darov:
Bless of Silent Vengeance
Bless of Powerful Wrath
Cloak of Irony
Blessed Knives
Armour of Hate

Môže im byť dané akékoľvek prídavné vybavenie zo zbrojnice.

Akákoľvek jednotka z Utláčaných vzdialená do 6" od Powermongera môže použiť jeho leadership hodnotu pre morálne kontroly. Nezávislá postava.

Návrhárove poznámky:

Táto armáda je vytvorená tak aby boli postavy chránené Utláčanými. Aj keď veľmi slabí a náchylní na zomieranie, budú chrániť nezávislé postavy pred odstrelením strelnými zbraňami a poskytnú im aj nejakú ochranu pred nachargovaním.

Dary sú veľmi mocné, z fluffu vyplýva, že malalovi šampióni dostávajú väčšiu podporu od svojho boha. Taktiež ale majú nebezpečné vedľajšie efekty, ktoré skrátia životy vašich postáv ako ich prepojenie s bohom nakoniec zničí telo.

Tento zoznam je momentálne netestovaný v hre a ceny bodov sú v tejto chvíli veľmi prispôsobivé a otvorené pre vylepšenie a vyváženie. Akékoľvek návrhy sú vítané (+ Na niečom takom ako je neoficiálny kódex by sa mala podieľať komunita, nie jednotlivec. Okrem toho, veľa jednotiek chýba, dúfam, že prídete so svojimi nápadmi +).

Vysv.:+ text + - pozn. prekladateľa, zvyšok sú preložené poznámky tvorcu.

+ Dúfam, že sa vám myšlienka hrania za strateného boha zapáčila tak ako mne a že som to neprepisoval zbytočne . +

Dary bohov Chaosu, ktoré proti nim môžete použiť

Khorne

Mark of Malal's Rage (Mark of Khorne) + Znak Malalovej Zúrivosti +
Častá potreba malalovho šampióna (Zatratený) zabiť nasledovníkov Chaosu ho ženie do nevídanej úrovne zúrivosti a krvilačnosti po chaosej krvi.

Axe of Vengeance (Axe of Khorne) + Sekera pomsty +
Darovaná malalovému nasledovníkovi, sekera je naplnená emóciami odplaty utláčaného nad tyranom, túžbou po maximálne pomste, dávajúca nositeľovi zúrivý úder.

Chaosbane (Berserker Glaive) + Pohroma Chaosu +
Zviazaná s podstatou démona jednej zo štyroch síl, Chaosbane zjednocuje silu a zúrivosť chytených démonov v rukách Zatrateného napadnúť ostatných démonov a nasledovníkov Chaosu, pretože Malal má rád takúto iróniu. Uväznený démon navyše prenáša svoj save na nositeľa.

Feel No Pain (netreba meniť) + Necíť Žiadnu Bolesť +
Malalov dar Zatratenému je schopnosť nielen prežiť, ale aj ignorovať zranenia, ktoré by ho zabili, spomalili, zranili alebo mu inak zabránili v tom aby zabil svojich nepriateľov.

Malal's Burning Hatred (Rage of Khorne) + Malalov Planúci Hnev +
Nenávisť voči prisluhovačom Chaosu je taká, že sa Zatratený vrhne na nepriateľa pričom sa stane vírom masakru.

Talisman of Bloodlust (Burning Blood) + Talizman Krvilačnosti +
Umožní nositeľovi by ešte viac podľahol malalovmu veľkolepému bojovému besneniu.

Nurgle

Mark of the Assassin Aspect (Mark of Nurgle) + Znak aspektu vraha +
Ako boh tieňov a osamelých vlkov, je jasné že Malal by mal mať v obľube veľa vrahov a vskutku - jed vyrobený Malalom je dosť silný na zabitie Greater Daemona. Znak dostane Zatrateného do polohy vraha, plne vytrénovaného k skutočnému odhodlaniu - prirodzená otužilosť (+ zrejme v súvislosti s tými jedmi +) a húževnatosť, akú má len málokto.

Assassin's Blade (Plague Sword) + Vrahova Čepeľ +
Pokrytá malalovými najsilnejšími jedmi, je schopná zložiť Bloodthirstera jediným úderom.

Warpscythe (Manreaper) + Warpová Kosa +
Ako vlk - samotár, Vrah musí často čeliť hordám nepriateľov sám a ako Vrah je schopný použiť najexotickejšie zbrane na elimináciu svojich nepriateľov.

Living Armor (Nurgling Infestation) + Žijúci Pancier +
Darčekom Zatratenému je oblek, ktorého povrch sa rozlieva a tečie ako voda. Počas boja pancier vypustí pseudovýhonky ako prídavný útok.

Corrosive aura (Nurgle's Rot) + Korózna Aura +
Obklopujúca Zatrateného ako dobrý parfém, tento mrak jedu rozleptá čokoľvek, čoho sa dotkne a môže zložiť nepriateľa bez väčšej námahy.

Flash Grenades (Blight Grenades) + Zábleskové Granáty +
Mocná sada „flashbangov“ používaná Vrahmi, oslepí nachvíľu nepriateľov, čím zníži ich efektivitu v boji.

Wand of Chain Lightning (Pandemic Staff) [hodilo by sa nové meno] + Prútik Reťazového Blesku +
Odsúdenec namieri prútik na nepriateľa a blesk ho zasiahne, pričom preskakuje medzi jeho spolubojovníkmi, pretože nikto nie je v bezpečí pred týmto warpovým bleskom.

Slaanesh

Mark of the Blademaster (Mark of Slaanesh) + Znak Pána Čepelí +
Umožní Zatratenému v boji tancovať okolo jeho nepriateľa a zložiť ho predtým, než stihne pohnúť prstom.

Combat Mastery (Aura of Acquiscience) + Ovládnutie Boja +
Zatratený bojuje tak dobre, že nikto z tých, proti ktorým bojuje nemôže ujsť tak ako nikto neunikne malalovmu hnevu.

Warp Taunt (Allure of Slaanesh) [hodilo by sa nové meno] + Warpový Výsmech +
Vyslovujúc sériu slov a posmeškov, ktoré by rozplakali aj gardistického veterána, Zatratený zakričí posmešky a kliadby aké mohli prísť len priamo z warpu. Tento výsmech spôsobí, že nepriateľ sa vrhne na Zatrateného rozhodnutý zabiť ho.

Possessed Chains (Lash of Torment) + Posadnuté Putá +
Darom je sada reťazí, ktoré sa pohybujú a sťahujú ako zmija sa prilepia na svojich nepriateľov takmer bez príkazu. Pohľad na takú zbraň zaseje strach do srdca napadnutého.

Master of Fighting Styles (Combat Drugs) + Pán Bojových Štýlov +
Majster v rôznych spôsoboch boja, Zatratený si vyberie bojový stýl pre príležitosť ako je pridanie väčšej sily do jeho úderov (+1S) alebo zasiahnutie viacerých nepriateľov (+1A).

Syringe of Souls (Needle of Desire) + Injekcia Duší +
Obsahujúc duše ukradnuté v mene Malala, striekačka pri zásahu pošle duše priamo do obete, spôsobí vnútorné zranenia pritom ako rozzúrené duše vyletia na jediný možný cieľ a zapríčinia, že obeť sa stane najnovšou dušou v injekcii.

Daggers of Malal (Sonic Blaster) + Malalove Dýky +
Zatratený dostal sadu 11 dýk s ktorými trénoval a môže ich zahodiť ohromne ďaleko. Vďaka tréningu môže vrhnúť až dve naraz pokiaľ je v pohybe, ale viac ich hodí keď stojí na mieste.

Warp Flamer (Doom Siren) [hodilo by sa nové meno] + Warpový plameňomet +

Tzeentch

Mark of [hodilo by sa nové meno] + Mark of Tzeentch +
Psyker v službách Malala je zaujímavý, pretože používa schopnosti darované z warpu na napadnutie iných z warpu - anomália ako Malal samotný. A pokiaľ je pravda, že Zatratení ostatných aspektov môžu mať psychické sily, tak Zatratený, ktorý používa svoje psychické sily nadovšetko má Znak [dajte nejaké dobré meno] a dostáva svoje sily priamo z warpu a od Malala samotného.

Talisman of Malal (Talisman of Tzeentch) + Malalov Talizman +
Ak vycíti dalšieho psykera v blízkosti, talizman sa pokúsi obmedziť psykera v ovládnutí warpu.

Favor of Malal (Eye of Tzeentch) + Malalova priazeň +
Priazeň Malala je pravým znakom, že Malal má pre Zatrateného veľké plány a pokúša sa ho chrániť on sám. Priazeň umožní Malalovi pomáhať Zatratenému mieriť, navádza jeho strely na cieľ alebo spevní jeho pancier kvôli ochrane.

Hellfire Rounds (Inferno Bolts) + Pekelné Náboje +
Zatratení často upovedomia autority o prítomnosti a zásahu chaosích kultov, kvôli čomu má Inkvizícia zaujímavý vzťah s nasledovníkmi Malala. V niektorých ojedinelých prípadoch sa Inkvizícia rozhodne dať odsúdenému jednu zbraň, avšak len najradikálnejší inkvizítori by urobili niečo také. Pekelné náboje sú podobné tým, ktoré použivájú Deathwatch tímy, ale boli vyrobené pre menšie kalibre ako Heavy Bolter, pre viac prenosné veľkosti - boltera, bolt pištole alebo kombiboltera a nie sú pokryté takým jedom.

Lobotomy (Twisting Path) + Lobotómia +
Malalova obľúbená schopnosť, lobotómia môže vysať informáciu z hlavy obete. Ale ak sa to stane, tento efekt spôsobí dezorientujúci pocit a potrvá minútu, kým sa ho strasiete.

Null Blade (Warp Blade) + Rušiaca čepeľ +
Hrá dve úlohy - zabraňuje psykerovi prístup k warpu pričom a v rovnakom čase zoštvornásobuje jeho viditeľnosť pre warpove bytosti.

Tallymen (Thrall Wizards) + Zosúladení +
Niekedy si Zatratený vezme niekoľko služobníkov malalovho chrámu aby mu pomohli pri kúzlení.

Malal's Burning Image (Bolt of Change) + Malalova Horiaca Podoba +
Zatratený povolá malalovo zjavenie aby zaútočil na nepriateľa, a hoci je to len fantóm, má
ohromnú silu.
Index :: Print :: E-mail
Komentář je vlastnictvím jeho autora. Neodpovídáme za jeho obsah.
Poslal Vlákno



Nové obrázky
Rýchle linky
Nové príspevky
Nové linky


Copyright Š 2003 by WARGAMING.sk   |  Powered by XOOPS 2.0 ? 2001-2003 The XOOPS Project  |   Design by 7dana.com