[ Stolové hry | Miniatúry | Warhammer | Warhammer 40K | Confrontation ]

  
Hlavné Menu
Reklama
Spriatelené Weby
 
 
 
www.kafe.sk
  Naše mini-logo:
 
Nové články
The first task [2012-02-10 21:05:04]
Takze uvodny clanok co som sa len tak chvilu hral ked nebolo v robote co robit :D nejasnosti je tam...
Stret na Sartanskej planine [2011-12-07 10:13:53]
Battletech 3025
ZRudi vs Miglo
+++Stret na línii Kamenin – GT 722+++ [2011-11-16 12:44:01]
+++Krst ohňom A´un Adat+++ [2011-01-31 19:43:51]
+++chaos vs tau battlereport+++
Kto je online
Pripojeno uživatelu: 2
(2 v sekci Články)

Reg. uživatelé: 0
Návštevníci: 2

více...


Rasy Aarklashu
  Posted on Thu 06 Apr 2006 by fingol (1567 reads)
Akkyshanskí elfovia
Pútnici cesty Tmy


Akkyshanskí elfovia z Lesa pavučín majú srdcia temné ako noc. Pavúčie vdovy sú pripravené obetovať Aarklash na oltári Lilith, bohyne Temnoty.


Cynwällskí elfovia
Chodci cesty Svetla


Cynwällskí elfovia a ich majestátni draci sa prebúdzajú zo svojej dlhej meditácie, aby znovuobjavili svet, ktorý už na nich dávno zabudol. Kto vie aká mágia poháňa ich zázračné schopnosti ?
Ich vodcom je Sprievodca, ktorý ich vedie neomylným spriadaním predpovedí budúcnosti a spolu s rádom heliantov určuje osud celého národa a každého jednotlivca.
Dokážu títo elfovia správne použiť odkaz dávnej Utópie alebo ich manipulácia s oživlými artefaktami a konštruktami zahubí ?


Dirzskí alchymisti
Pútnici cesty Tmy


Temné zigguraty Dirzských alchymistov sa v púšti Syharhalna týčia k nebesiam. Je to ríša zločinca, ktorí odmietol Merina, ríša kacíra, ktorý sa vysmial božským prikázaniam a ktorý sa vo svojej nesmiernej arogancii prehlásil za rovného bohom. Utekajúc pred svätou Inkvizíciou našiel spolu so svojimi vernými útočisko na nehostinnom a napriateľskom mieste, kde sa akýkoľvek život zdal byť holou nemožnosťou. Ale život, ktorý tu bol nakoniec vytvorený, sa ukázal byť ešte nepriateľskejší...
Dirzovi stúpenci dnes napĺňajú úlohu toho, kto im dal prístup k zakázaným vedomostiam. Biochirurgovia v laboratóriách Shamiru uskutočňujú pokusy, pri ktorých by aj tí najodolnejší stratili zmysly. Sú hluchí k prosbám svojich objektov a ich bolestným výkrikom a skúmajú cesty genetiky a biomechaniky. Sú to páni mutácií, tvorcovia príšer a umelci hrôz. Nezáleží na tom, koľko im to potrvá, koľko neúspechov ich stretne a koľko životov bude obetovaných, jedného dňa roje a húfy mutantných tvorov zaplavia Aarklash, aby ho donútili k otroctvu. Áno, bude to deň, keď nový rád ovládne svet a rozdrví starú vieru. Ten deň je blízko, pretože nad púšťou už je tieň. Ako rakovina, neúprosne a bez zľutovania pokrýva stále viac územia, plaziac sa a plížiac sa vpred ako hrôzy v jeho útrobách.
Práve tu leží Cisárstvo Škorpiónov...


Elfovia z Daikinee
Cestovatelia cesty Osudu


Elfovia z Daikinee sú obeťou podivnej kliatby. Kliatbu na nich zoslali služobníci Tmy a spôsobila, že neplodnosť celého národa. Ostáva preto iba otázkou času, pokým vyhynú alebo zlomia kliatbu. Pokúšajú sa preto dosiahnuť ešte pred vlastným vyhynutím svet Fayes. Ale neleží ich záchrana niekde inde ? Beda však každému kto by si myslel, že sú zraniteľní, pretože ich bojovníci majú veľa životov…


Goblini z No-Dan-Karu
Cestovatelia cesty Osudu


"Za imperátora !"
Áno, ale za ktorého ? Jasné, Izothop vládne ako pán celému mestu Klune. Ale goblini sú rozšírení od najvzdialenejších rohov Aarklashu, od náhorných plošín No-Dan-Karu, cez zeme elfov až po hranice známeho sveta. Sú ich stovky tisícov a sú rozdelení do aspoň rovnakého počtu kmeňov. A môžete si byť istí, že minimálne tri štvrtiny z nich o imperátorovi Izothopovi nikdy nepočuli.
Životnosť goblina je vo všeobecnosti, chválabohu, veľmi krátka. Hovorí sa, že keď armáda No-Dan-Karu opustí Klune, aby vytiahla na juh, na bojisku už fakticky bojuje nová generácia bojovníkov. Je to aj preto, že spomedzi toho množstva kmeňov veľa stratilo kontakt s tými na severe a veľa goblinských náčelníkov sa nazýva imperátormi - dokonca aj tí, čo velia iba niekoľkým stovkám bojovníkov.
Aj napriek tomuto nedostatku súdržnosti by si však iba hlupák dovolil podceniť goblinskú hrozbu. Ich vpády sa momentálne obmedzujú iba na rabovanie odľahlých dedín, ale príde deň, keď sa spoja okolo nejakého veriaceho boha Potkana. A až potom svet spozná skutočnú silu Potkanovho prílivu !


Grifovia z Akkylannie
Chodci cesty Svetla


Zatiaľ čo Barhani práve zatlačili späť hrôzy, ktoré prišli z Temnoty, v srdci a duši muža, ktorý mal zavŕšiť veľkú schému práve zasvietilo svetlo. Jeho meno bolo Arcavius a to, čo videl, nebolo nič iné, ako čistá Pravda. Jeho nasledovníci už dávno zanechali vzývanie primitívnych bôžikov, aby vyznávali Arina a nové božstvá. Ale aj oni sa vydali zlou cestou, pretože existuje iba jeden boh a jeho meno je Merin.
Arcavius si bol istý svojou vierou a tak precestoval celé Kráľovstvo a obrátil pri tom na svoju vieru množstvo ďalších. Spolu sa vydali do vyhnanstva a založili vlastné Impérium, ríšu, ktorej vládli prísne, ale spravodlivé pravidlá a ktorej civilizácia bola založená na kulte jediného Boha.
Grifie impérium sa pomaly zväčšilo a získalo na moci. Viera Merinových nasledovníkov dokázala pohnúť horami a nebolo možné ju zastaviť. Arcaviovi stúpenci nikdy nepomýšľali prinútiť iných, aby verili ich doktríne. Ak v nich rozkvitlo svetlo, muselo tak urobiť samo a nie vďaka presvedčivej moci ocele.
Arcavius je však už dlho mŕtvy a niektoré z jeho princípov upadli do zabudnutia. Inkvizítori a Lovci Temnoty dnes neváhajú využiť silu a strach na to, aby bolo počuť slová Boha.


Kelti klanu Drune, "Druni"
Pútnici cesty Tmy


Najviac strašidelných legiend a desivých zvestí na celom Aarklashi koluje okolo Keltov z klanu Drune. Nanešťastie sa však zdá, že pravda je ďaleko horšia, ako sa hovorí v príbehoch... Na popísanie hrôzy Drunskej doktríny a činov, ktoré konajú v jej mene ani neexistujú dostatočne silné slová.
Druni odmietli ľudí, ich morálku, bohov a princípy.
Sú zlom, ktoré gniavi svet a pozmeňuje božské sily.
Vraždením a mučením, podmaňovaním si ich druhu a ničením ich ideálov, zabraňujú božstvám vrátiť sa na územia, odkiaľ boli vyhnané.
Prečo existuje také nepriateľstvo voči bývalým bratom a ich bohom ? Aká strašná chyba vyprovokala takú nenávisť ?
Odpovede na tieto otázky sa môžu nachádzať v pôvode ich mystických spojencov Formorov. Avšak závoj tajomstva, ktorý obklopuje tieto démonické stvorenia je ešte nepriestupnejší, ako ten, čo obklopuje samotných Drunov.
Pre Drunov nie je na to, aby dosiahli svoje ciele žiadna cena príliš vysoká, žiadna obeť príliš veľká a žiadne utrpenie príliš neznesiteľné. Oni nájdu svojho kráľa bez ohľadu na použité prostriedky. Nech sa nachádza kdekoľvek, oni Cernunnosa vrátia späť. A toho dňa budú mnohí ľutovať, že nie sú mŕtvi...


Kelti klanu Sessairs, "Sessairi"
Chodci cesty Svetla


Ľudia klanu Sessairov a ďalších keltských klanov zostávajú stále záhadou, pretože ich pôvod je stratený v spletitých riekach mytológie, v ktorej sa spolu miešajú a žijú rovnako legendy ako historické fakty. Sessairi sú predkovia všetkých ľudí Aarklashu a stále pokračujú v živote, ktorý by niektorí označili ako primitívny. A predsa sú to jediní, ktorí zostali verní Danu, prvému božstvu, ktoré si zobralo ľudstvo pod svoju ochranu. Niektoré kmene vedú kočovný život, presúvajúc sa spolu s ročnými obdobiami a svojimi divými čriedami. Iní sa časom usadili a začali viesť poľnohospodárstvo a chovať dobytok. Ale aj ich najväčšie mestá vyzerajú v porovnaní s mestami ich bratrancov z Impéria Grifov či Levov iba ako veľké dediny. Pretože Sessairi nezabudli na to, že nech bude snaha akákoľvek a ktokoľvek bude víťazom, na konci Rag'Naroku bude Aarklash pred nástupom nového veku kompletne zničený.
A zatiaľ čo čakajú na záverečné stretnutie božských síl a ich smrteľných služobníkov, Sessairi neprestajne hľadajú Ard Riho, šampióna, ktorého Danu privíta ako veľkokráľa všetkých kmeňov. Práve on potom povedie armády Sessairov a ich mocných spojencov kentaurov a obrov k víťazstvu v mene ich bohyne.


Levi z Alahanu
Chodci cesty Svetla


Kráľovstvo Levov bola prvá skutočná ľudská civilizácia, ktorá uzrela svetlo kontinentu Aarklash. Zatiaľ čo Sessairi ešte stále viedli polokočovný život a vzývali starobylé božstvá, zatiaľ čo kmeň Drunov odišiel na východ a začal v Temnom lese pripravovať svoju pomstu, niektoré keltské kmene sa presunuli k úrodným zemiam na juhu a tam sa usadili. Vznikli určité nezhody, ale kmene sa rýchlo zjednotili, aby čelili prvým vteleniam temných síl. Z tejto jednoty tvárou v tvár nepriazni osudu sa zrodilo Levie kráľovstvo. Barhani vo svojom boji proti temným silám urobili zo Svetla svoj emblém, z odvahy cnosť a z ochrany zeme svoje bremeno.
Všade, kde sa Temnota pokúsila zaťať svoje pazúry, sa jej postavila nezlomná vôľa Levích armád Alahanu. Až dodnes bolo vždy Svetlo schopné zahnať Temnotu späť, ale znamenia sú jasné - starodávne hrôzy, o ktorých sa myslelo, že už dávno zmizli, sa pripravujú na návrat na čele pekelných légií.
Aj Svetlo však má mocných spojencov a v súčasnosti nikto nemôže povedať, že vie, kto bude víťazom, keď sa spolu s Temnotou stretnú v poslednom boji.


Nemŕtvi z Acheronu
Pútnici cesty Tmy


Prekliate barónstvo Acheron bolo kedysi súčasťou Levieho kráľovstva a to až do dňa, keď boli otvorené dvere do podsvetia a oceán temnoty a korupcie zaplavil Aarklash. Odvážni bojovníci Levov a neústupní ochráncovia viery Grifieho impéria bojovali proti tejto hrozbe za cenu mnohých životov. Ich protivníkmi však boli mocní mágovia, ktorí sa nechali skoruptovať silami Temnoty a založili Rád barana. Spoločne prednášali zakázané slová moci a privolávali stvorenia, ktoré nikdy nemali vstúpiť na pôdu Aarklashu. Potom nekromanti začali oživovať nemŕtvych. Zo starobylých nekropol sa pozdvihli armády klátiacich sa bojovníkov, vyprázdnili sa cintoríny a zo starých bojísk vyrazili bezmäsité a pomstychtivé ruky.
Boli aj ďalší ľudia, ktorých zaslepili sny o moci a Temnota ich úplne opantala. Bolo počuť temné kázania a vznikli rôzne aliancie. Odvtedy vládne medzi ochráncami Svetla a prívržencami temných síl nepretržitý súboj. Až dodnes boli tí prví schopní udržať hordy nemŕtvych na uzde, ale to najhoršie má ešte len prísť...


Ophidiánska aliancia
Pútnici cesty Tmy


Starobylý národ sa opäť vynoril na území Aarklashu. Kedysi mocná ríša, ktorá ovládala kontinent a súperila o jeho nadvládu s Utópiu sfíng bola zničená v dávnych dobách. Hovorí sa, že cynwällskí draci sú ich zmutovaní potomkovia, nainfikovaní elementom Svetla.
O osude jej obyvateľov, ophidiánov - hadích ľudí, kolujú rôzne zvesti - jedni hovoria, že úplne vymizli, druhí zase, že odišli na iný kontinent, ďalší že na Aarklashi ostali malé roztrúsené skupinky, pravdu však až donedávna nevedel nikto.
Jedno je však isté - otrokári sa opäť objavili a sú to strašní protivníci !


Orkovia z Bran-Ô-Koru
Cestovatelia cesty Osudu


V zemiach Aarklashu sa mier nerozdáva, ale musí byť zaslúžený a vydobytý pomocu utrpenia a krviprelievania. A utrpenie je naozaj verným spoločníkom pre tých, ktorí sa spriahli s osudom Šakalových synov. Orkovia museli bojovať už od zrodu svojej rasy.
Bojovať, aby unikli nadvláde svojich tvorcov, Dirzových alchymistov. Bojovať, aby prežili v neúrodných divých zemiach Bran-Ô-Koru. Bojovať zas a znova, aby si udržali slobodu, ktorú za takú ťažkú cenu získali.
A aj keď krv neprestala byť prelievaná, národ orkov vzrástol. Teraz je silnejší, odolnejší a odhodlanejší ako kedykoľvek predtým. A predovšetkým sú deti Boha Šakala už unavené neustálym utekaním pred nepriateľom a ukrývaním sa aj vo svojich vlastných územiach.
Možno ich nie je až tak veľa, ale každý z ich bojovníkov má silu za dvoch mužov a odhodlanie stovky. Naučili sa umeniu vojny a trénovaním zmenili divé zvieratá na desivé jazdné tvory. Už sú pripravení na poslednú bitku, ktorá bude buď novým začiatkom ich druhu alebo jeho konečným zničením.
Nie, orkovia nemajú radi vojnu, ale prenasledovala ich pokiaľ si pamätajú. Dnes sú pripravení sa jej postaviť bez nenávisti alebo krutosti. Ich nepriatelia však nemôžu čakať žiadne zľutovanie !


Trpaslíci z Mid-Noru
Pútnici cesty Tmy


Trpaslíci z Tir-Nâ-Boru si mysleli, že sú chránení a že žiadna smrteľná sila nedokáže začať útok na ich pevnosť. V tomto mali pravdu. Ale kliatba, ktorá ich zasiahla, nebola z tohto sveta a nepriateľ zaútočil zvnútra.
Ako to vlastne naozaj začalo ? Prečo nebrali trpaslícki páni vážne všetky tie zmiznutia ?
Existuje toľko otázok ako následnej ľútosti. Zlo sa však už stalo a táto zákerná bolesť teraz straší národ trpaslíkov, pretože tí, ktorí zmizli, sa vrátili. Nie sú už však rovnakí... Niekto alebo niečo posadlo ich telá a duše. Stali sa bábkami, pešiakmi v područí nejakej démonickej vôle. Prečo si táto entita vybrala práve trpaslíkov ? A hlavne, čo alebo kto to naozaj je ?
Niekedy sa vyslovuje jedno meno... Despot. A tak bola hrozba pomenovaná a známe je aj jej hniezdo. Práve priepasť Mid-noru je tým miestom, kde ležia posadnutí trpaslíci a čakajú na svoj čas.
Možno je už však príliš neskoro. Možno je podmanenie trpalsíkov iba krokom v príprave príchodu ozajstných služobníkov Despota. Kto vie, aké obludné stvory sa pripravujú na vynorenie z hlbín priepasti ?


Trpaslíci z Tir-Nâ-Boru
[/i]Cestovatelia cesty Osudu[/i]


Veľmi podivná zvesť sa šíri z útrob hory Aegis. Hora vraj dýcha, duje a vzdychá. Zdá sa, že jej kamenné srdce bije do rytmu kovovej ozveny. Cez jaskyne, ktoré sa otvárajú na jej bokoch pozerá na svet tuctami červených žiariacich očí. Áno, tá hora je živá ako spiaci behemot, ktorý čaká na svoj čas - presne ako národ trpaslíkov.
Trpaslíci z Tir-Nâ-Boru pod ochranou svojej prirodzenej pevnosti neochvejne smerujú k naplneniu svojho osudu. Podľa niektorých sa ich civilizácia pomaly blíži ku koncu, ako keď uhasína plameň. Nie je to však tak. Je pravdou, že málokedy opustia svoje územia, ale prečo by dnes obsadzovali niečo, čo bude zajtra zničené ? Trpaslíci poznajú budúcnosť sveta už dlhú dobu a stovky generácií kovajú paže Argg-Am-Orku, konca svojich dní. Tento čas bezpochyby nadíde, pretože tak je to písané. Ale osud je ako šíp - nech je lukostrelec akokoľvek presný, aj najslabší vánok ho môže odchýliť od smrteľného zásahu. V tomto sú si trpaslíci istí - keď tento moment príde, budú vedieť ako ich ďalšie udalosti ovplyvnia. So silou ocele a ich hrôzostrašných parných strojov zvíťazia nad tým, čo slabí volajú odovzdanosť osudu !


Utópia sfíng
Chodci cesty Svetla


Dávna rasa, dávny národ. Nikto nevie ako vyzerali, pretože ich ríša bola zničená v neľútostnom vzájomnom boji s Alianciou ophidiánov. Ich odkaz však prežil.
Sfingy boli spriaznené s nehmotnou matériou a dokázali vdychovať život do kovu či kameňa. Šepká sa, že dosiahli vzájomné zlúčenie protikladných elementov Svetla a Tmy, ale pravda stále ostáva ukrytá. Kto ju odhalí ?


Vile-Tisovi požierači
Cestovatelia cesty Osudu


Žiadne zviera nie je desivejšie, žiadny tvor viac opovrhnutiahodný ako ten, ktorý odmietne zákony prírody iba preto, aby pôsobil utrpenie. Je pocit, že požierate niekoho dušu naozaj jediným spôsobom ako sa uistiť, že ste živý ?
Tak ako ostatní wolfeni, aj tí, ktorí sa volajú Požierači, kedysi ctili Ylliu, bohyňu Mesiaca. Potom medzi nich prišiel Beštia Vile-Tis a odhalil im ozajstnú povahu daru, ktorú im dala ich nebeská matka... Títo wolfeni boli brutálne postavení pred vlastnú existenciu a trhaní na dva kusy svojimi zvieracími inštinktami a čerstvo získaným uvedomením zošaleli a zničili všetko, čo im stálo v ceste. Beštia však nebol prefikaný a manipulatívny ako jeho božskí bratia. Chcel hlavne pomstu. Preto sa stal sprievodcom, neuveriteľným vojnovým vodcom a sľúbil svojim smrteľným spoločníkom, že sa budú môcť hostiť na vnútornostiach každého, kto sa pokúsi znova ich ovládnuť.
Požierači vtedy opustili svoje posvätné lesy a starý spôsob života a vydali sa hľadať nové zeme a novú identitu. Beda teraz každému, kto skríži cestu hladnému Požieračovi...


Ylliini wolfeni
Cestovatelia cesty Osudu


V lesoch severu je počuť vytie ako žiadne iné. Rovnako ako vytie obyčajných vlkov víta príchod mesiaca, ale je nemožné si ho spliesť - toto vytie nie je vytím zvierat. Za týmto revom, po ktorom tuhne krv v žilách, je cítiť vedomie a desivú prítomnosť. Kto zobudil dávny zdroj strachu, ktorý je pochovaný hlboko v ľudských srdciach ? Kto dal tvár a dušu ich najobávanejším legendám ?
Pretože na Aarklashi chodia vlci vzpriamene a celý svet je ich loviskom.
Wolfeni sú detí Yllie, bohyne Mesiaca, bohyne rovnako chladnej, ako je jej nebeské telo, tmavej ako noc a neuveriteľne náročnej. Prekliatie alebo požehnanie ? Ona dala wolfenom silu a inštinkty predátorov. Ona im však dala aj neuveriteľný hlad po krvi a zabíjaní. Odvtedy neúnavne stopujú svoje obete, poháňaní hladom, ktorý je nemožné ukojiť a nekontrolovateľnou potrebou zabíjať. Každú noc ponúkajú svojej bohyni požadovanú daň - najvzácnejšiu životnú tekutinu.
Nájsť milosť v Ylliiných očiach je však skoro neprekonateľná výzva a tak lov pokračuje každý deň...
Index :: Print :: E-mail
Komentář je vlastnictvím jeho autora. Neodpovídáme za jeho obsah.
Poslal Vlákno



Nové obrázky
Rýchle linky
Nové príspevky
Nové linky


Copyright Š 2003 by WARGAMING.sk   |  Powered by XOOPS 2.0 ? 2001-2003 The XOOPS Project  |   Design by 7dana.com