[ Stolové hry | Miniatúry | Warhammer | Warhammer 40K | Confrontation ]

  
Hlavné Menu
Reklama
Spriatelené Weby
 
 
 
www.kafe.sk
  Naše mini-logo:
 
Nové články
The first task [2012-02-10 21:05:04]
Takze uvodny clanok co som sa len tak chvilu hral ked nebolo v robote co robit :D nejasnosti je tam...
Stret na Sartanskej planine [2011-12-07 10:13:53]
Battletech 3025
ZRudi vs Miglo
+++Stret na línii Kamenin – GT 722+++ [2011-11-16 12:44:01]
+++Krst ohňom A´un Adat+++ [2011-01-31 19:43:51]
+++chaos vs tau battlereport+++
Kto je online
Pripojeno uživatelu: 1
(1 v sekci Články)

Reg. uživatelé: 0
Návštevníci: 1

více...


NMM by Cyril
  Posted on Fri 16 Jun 2006 by jose (1538 reads)
Toto je preklad článku "NMM" od známeho mini-maliara Cyrila Abatiho. Článok je preložený a publikovaný s jeho láskavým povolením.

This is a translation of an article on NMM by a well known mini-painter Cyril Abati. The article is translated and published with his kind permission.

Pôvodný článok / original article
Autorova galéria / author\'s gallery

Témou tohto článku je technika označovaná podivnou skratkou NMM, na ktorú môžete naraziť na všetkých maliarskych fórach. Táto technika je inšpirovaná klasickou maľbou - namiesto použitia farby s kovovým pigmentom sa efekt kovových odleskov a tieňov dosahuje čiste obrazovou formou. V skratke - ide o 2D techniku aplikovanú na 3D model. Nápad na tento tutoriál som dostal, keď som objavil figúrku, ktorú som začal maľovať asi tak pred dvoma rokmi. Nebudem tu popisovať maľovanie celej miniatúry, ale zamerám sa iba na jednu zbraň. Sekeru.

1.Tak tuto máme sekeru strieknutú bielou základovkou. Na čepele som dal Codex Gray popri tom ako som maľoval brnenie (omylom som tam capol aj trochu inej farby). Rozhranie medzi rukou a rukoväťou sekery som vymaľoval zriedenou čiernou.



2.Rukoväť som vymaľoval so Scaly Green a Čiernou (80/20). Na rozhraní medzi rukou a rukoväťou som nechal tenkú čiernu linku na zvýraznenie prechodu.



3.Prvý highlight je urobený so zriedenou Scaly Green. Nanášal som ho hranou štetca



4.Postupne som do Scaly green pridával bielu



5.Tuto máme hotovú rukoväť. Poslednú vrstvu tvorí Scaly Green a biela v pomere približne 70/30. Nakoniec som použil silne nariedenú Scaly Green aby som zjemnil prechody medzi jednotlivými vrstvami a aby som potlačil kriedový efekt, ktorý vytvára biela



6.Potom čo som s Codex Gray prekryl preťahy na čepeli, som začal highlightovať časti čepele, na ktoré by malo dopadať a mali by odrážať najviac svetla. Použil som mix Codex Gray / Rotting Flash (50/50)



7.Ďalšie vrstvy highlightov až na čistý mix Codex Gray / Rotting Flash



8.Potom som do mixu pridal bielu a postupne pridával viac a viac "svetla". Okraje čepele som zvýraznil takmer čistou bielou



9.Tuto máme inverznú operáciu - do Codex Gray som pridal čiernu a vytieňoval časti ktoré ležia v tieni. Zvyčajne sú oproti, alebo tesne pod osvetlenými časťami



10.Na dosiahnutie hrdzavého efektu na čepeli som použil nariedený Dark Flash. Ostáva dokončiť medené časti sekery. Predtým ale samozrejme treba zvýrazniť prechody tenkou linkou s nariedenou čiernou.



11.Základ z Vermin Brown aplikovaný v niekoľkých vrstvách



12/13.Do prvých highlightov som pridal Bleached bone (90/10). Tiene som urobil s Dark Flash, ktorý som pridal do Vermin Brown




14.Nity som obtiahol čiernou



15.A potom vymaľoval s Codex Gray



16.Highlight tvorí mix Codex Gray a bielej. Na zvýraznenie objemu môžete pridať malú bielu bodku, ktorá bude dotvárať efekt odlesku.



17.Šedozelený oxidačný povlak som namaľoval mixom Codex Gray a Goblin Green. Postupne som do mixu pridával bielu, aby som vytvoril rôzne odtiene oxidácie.



Index :: Print :: E-mail
Komentář je vlastnictvím jeho autora. Neodpovídáme za jeho obsah.
Poslal Vlákno



Nové obrázky
Rýchle linky
Nové príspevky
Nové linky


Copyright Š 2003 by WARGAMING.sk   |  Powered by XOOPS 2.0 ? 2001-2003 The XOOPS Project  |   Design by 7dana.com