[ Stolové hry | Miniatúry | Warhammer | Warhammer 40K | Confrontation ]

  
Hlavné Menu
Reklama
Spriatelené Weby
 
 
 
www.kafe.sk
  Naše mini-logo:
 
Nové články
The first task [2012-02-10 21:05:04]
Takze uvodny clanok co som sa len tak chvilu hral ked nebolo v robote co robit :D nejasnosti je tam...
Stret na Sartanskej planine [2011-12-07 10:13:53]
Battletech 3025
ZRudi vs Miglo
+++Stret na línii Kamenin – GT 722+++ [2011-11-16 12:44:01]
+++Krst ohňom A´un Adat+++ [2011-01-31 19:43:51]
+++chaos vs tau battlereport+++
Kto je online
Pripojeno uživatelu: 13
(1 v sekci Články)

Reg. uživatelé: 0
Návštevníci: 13

více...


Stvorenie Magmatraxa - časť 1
  Posted on Fri 16 Jun 2006 by jose (2627 reads)
Toto je preklad článku "The Making of Magmatrax" od GD víťaza a držiteľa slayer swordu Vincenta Hudona. Článok je preložený a publikovaný s jeho láskavým povolením.

This is a translation of an article "The Making of Magmatrax" by GD winner and slayer sword owner Vincent Hudon. The article is translated and published with his kind permission.

Pôvodný článok / original article
Hlasujte za MagmaTraxa / vote for MagmaTrax here

Vincent Hudon:

Stvorenie Magmatraxa

Úvod

Keď somzačal pracovať na projekte "Juggernaut", sľúbil som, že ak sa mi s ním podarí vyhrať súťaž Golden Daemon, tak napíšem tutoriál venovaný tomuto projektu. Vtedy som ešte netušil, že projekt zhltne viac ako 400 hodín počas štrnástich týždňov. Väčšinu tohto času som strávil obzeraním modelu, prepracovávaním farebnej schémy, upravovaním pózy modelu a učením sa, ako každú jednotlivú časť vymaľovať. Na každú novú vec som potreboval tak 2 - 3 pokusy. Bohužiaľ, nepodarilo sa mi nafotiť veľa obrázkov, ktoré by ukazovali proces maľovania každej časti krok za krokom, pretože som sa vždy tak pohrúžil do práce v snahe dosiahnuť požadovaný efekt, že vždy keď som zobral fotoaparát do ruky, bola už práca hotová... Za ten rok, čo sa venujem tomuto hoby, som sa z štádia "natierač" dostal ku konvertovaniu a maľovaniu modelu, ktorý vyhral Kanadský Slayer Sword v roku 2004. Pred tým ako som začal na tomto projekte pracovať som nebol ani z polovice taký maliar ako som teraz. Bol to veľmi dlhý proces, ale ako mi povedal Jason Richards (skvelý Umelec a Gentleman) na Games Days 2004 v Toronte , "Keď už raz vieš ako čo vymaľovať, tak všetko ide omnoho rýchlejšie".Tento článok má byť skôr sprievodca mojim snažením o vytvorenie modelu, ktorý vyhrá Zlatého Démona. Je to dlhé, ale poučné čítanie, pretože som sa snaži zachytiť všetky aspekty projektu.

Želám si, aby článok slúžil každému ako zdroj inšpirácie a aby demystifikoval celú tú záležitosť okolo Zlatého Démona a elitnej skupiny maliarov. Niesom nejaký dlhodobo úspešný umelec. Chcel by som inšpirovať ostatných k tomu, aby verili, že s trochou talentu a MNOŽSTVOM usilovnej práce a nasadenie môžu dosiahnuť rovnaký výsledok. Stačí sa pustiť do projektu, ktorý mnohokrát prevyšuje vaše schopnosti. To je najlepšia cesta ako sa vypracovať. Poviem vám, Juggernaut niekoľko krát prevyšoval moju maliarsku zručnosť, a keby som výsledok videl predtým ako som na ňom začal pracovať, tak by som neveril, že niečo také niekedy zvládnem. Ale vďaka večným otázkam, ktoré som kládol maliarom na www.bolterandchainswordd.com a mojim obľúbeným umelcom na www.coolminiornot.com sa moje schopnosti a zručnosť ohromne zlepšili, a tak nevidím dôvod, prečo by ste sa nemohli zlepšiť aj vy. Snažte sa, premaľúvajte to do vtedy, kým s tým nieste spokojní a nesnažte sa len rýchlo dokončiť jeden model a vrhnúť sa na ďalší a dúfať že sa vypracujete na tom druhom. Ak vážne chcete vymaľovať úžasný model, tak si na ňom dajte záležať! Nenaučíte sa veľa tým, že budete maľovať radového vojačika, akého ste už raz maľovali. Postavte pred seba výzvu! Nemám žiadne umelecké vzdelanie a keďže sa mi podarilo moje schopnosti posunúť na ďalšiu úroveň, určite sa to podarí aj vám. Nie som umelec, ktorý každý rok zbiera jedného Zlatého Démona za druhým. som len radový človek, ktorý pracoval naozaj tvrdo. Magmatrax - Khornov Šampión je výsledok 25% talentu a 75% tvrdej práce. Verím že zručnosť a schopnosti si môže zlepšiť každý. Od online komunity som sa veľa naučil, a tak jej teraz túto láskavosť vraciam.

Koncept

Chcel som vyhrať Zlatého Démona. Ale ako? Čo treba urobiť? Tak som zapol internet. Odkedy som sa vrhol na toto hoby, zberal som obrázky úžasných miniatúr. Čo je tá vec, ktorá urobí model víťazným? Existuje recept na to ako vyhrať zlatého démona? Áno aj nie. Čítaním článkov od mojich obľúbených umelcov ako je Cyril Abati, Victor Hardy a Allan C, četovaním s niekoľko násobnými držiteľmi zlatého démona ako je Mark Mosler (Anthraxus) a dokonca aj s členmi hodnotiacej komisie na GamesDays som dospel k niekoľkým vágnym poučkám, ktoré som sa rozhodol rešpektovať.

  1. Zistil som, že to najdôležitejšie je, aby bol model originálny. Je to smutné, ale vaša interpretácia Zeleného Typhusa má len malú šancu skórovať, hoci je aj neskutočne fantasticky vymaľovaný, jednoducho preto, že pred vami už rovnaký model dalo do súťaže množstvo iných maliarov. Snažte sa vynúť klasickej farebnej schéme od GW (games workshop) a figúru nakonvertujte tak, aby pôsobila ako nový, nikdy nevidený model. Chcel som, aby môj model vynikol, aby bol nový a odlišný a napriek tomu jednoznačne identifikovateľný. Ako povedal Mark Mosler: "Pozrieš sa na Magmatraxa a ten model ti hneď udrie do očí". Chcel som niečo, čo upúta pozornosť, chcel som, aby môj kúsok ostal ľuďom ležať v pamäti.
  2. Nie všetky modely sú rovnocenné. Jednoduchá figúra síce môže zaujať porotu jednoduchosťou svojich tvarov, ale cítim, že to čo rozhoduje pri udeľovaní hlasov je DOJEM. Napríklad taký termagaunt má menší potenciál ako Tyranid Warrior, ale nie kôli tomu, že väčší znamená lepší. Tyranid warrior má jednoducho väčší potenciál na to, aby sa "predviedol". Samozrejme že chcete pracovať na niečom, čo sa páči vám, nie na niečom o čom si myslíte, že by sa mohlo páčiť porotcom. Ja som ale fanda istejšej taktyky, ktorá zahŕňa VEĽKÚ DO OČÍ BIJÚCU VEC, ktorá pritiahne zrak porotcu. Nieje to jediná cesta, ktorou sa dá vydať, ale o čo viac je váš model pôsobivý a zaujme konverziami, o to menej sa musíte spoliehať na svoje maliarske schopnosti.
  3. Konverzie. Urobte svoj model jedinečným. Nemusí to byť kompletná prerábka ako môj Juggernaut, ale čím viac sa model líši, tým lepšie.
  4. Freehand (maľba voľnou rukou). Zakomponujte do modelu nejaké freehand maľby. Niečo, čo dokáže, že viete maľovať aj bez línií a hrán. Ešte viac to odlíši váš model a zároveň predvediete úsilie, ktoré ste do modelu vložili. Magmatrax nie je len Juggernaut. Je to juggernaut s magmatickými šupinami na zbroji. Freehand váš model zosobňuje.
  5. Nech je bezchybný. Počul som, že často o prvých miestach rozhoduje to, ktorý model má najmenej chýb. Utopíte s tým zrejme kopu času, ale keď nepripustíte aby niekto na modeli našiel čo i len chybyčku, ste zase trochu bližšie k víťazstvu.
  6. Realistické očakávania. Zabudnite na ne. Ak nemôžete dosiahnuť vyššie ako mierite, mali by ste mieriť sakramentsky vysoko. Premýšľajte nad skvelým nápadom. A potom si premyslite, ako by ste ho pretvorili, ak by už bol hotový. Potom hľadajte ďalšie skvelé nápady. Nakoniec vyberte ten najlepši. Aj keď nevyhráte, skončíte ako oveľa lepší maliari než ste boli.
  7. S priateľom ďalej zájdeš. Najlepšie s takým, ktorý vie maľovať miniatúry. Za tipy, názory a podporu počas tých dlhých týždňov keď som už niekedy strácal sebavedomie vďačím Markovi Moslerovi, držiteľovi niekoľkých Golden Daemonov. Sledujte tohto chlapíka, cítim v jeho budúcnosti nejaký ten Slayer Sword.

Chcel som vymaľovať Juggernauta. Myslel som si, že tento model v sebe skrýva veľa potenciálu, hoci ho trochu zhadzovala príliš statická póza a bolo zjavné, že nebude jednoduché ho nakonvertovať. Jazdec sa mi zdal jednoducho nudný a vedel som, že mu budem musieť priliať trochu "šťavy". Chcel som použiť zopár pekných drobných kúskov ktoré som videl a mal som víziu Archaona ako jazdca na dynamickejšom Juggernautovi, ako sa skláňa v prikrčenej póze. To bol môj základný koncept. Kúpil som nejaký Blue-tac (Je to taká modrá guma, ktorá sa použiva na prilepenie plagátov), vyhľadal na internete pár zauíjmavých kúskov, ktoré by som mohol použiť a objednal ich. Keďže boli moje modelárske schopnosti limitované, chcel som použiť toľko hotových kúskov koľko len môžem predtým ako začnem sám niečo modelovať. Potom som zistil, že blue-tac je splneným snom v prípade, že potrebujete dočasne udržať jednotlivé časti na mieste zatiaľ čo pracujete na celkovej póze a tak som ho nakoniec spotreboval naozaj veľa, kým som skúšal, ako by som mohol dať jednotlivé kusy dohromady a kým som dosiahol požadovaný feeling modelu.

Konverzia

použité časti:
  • model Jugernauta
  • torzo Archaona
  • Grimgorova ľavá ruka (WHFB Orc Warboss)
  • Nohy Obliteratora (pešia verzia)
  • Hlava a náplecníky Berserkera
  • Lebzňová spona opasku z obyčajného Chaos Mariňáka
  • Ruksak Chaos Championa
  • Orčie ruky s Choppou
  • Pravá powerfista Marneusa Calgara
  • Retiazka za $8 z bižutérie vo walmarte (obchoďák)
  • Staré struny z gitary od kamoša
  • zopár lebiek z výlisku pre mrtvákov
  • okrúhle špáratká
Moja pracovná plocha:



Náradie ktoré som použil:



Konverzia Juggernauta

Nikdy som na GD súťažiach nevidel veľa konverzí Juggernauta a teraz už aj viem prečo. Zistil som, že model je hrozný, s množstvom nesymetrických častí a zle vymodedelovanými jemnejšími detailami. Veľa hodín som strávil len tým, že som niečo upilovával a niekde zase domodelovával drobnosti, aby bol model symetrický. Aj napriek tomu som si s niektorými časťami nevedel poradiť - napríklad s juggernernautovým obojkom, na ktorom boli tri nreovnomerne rozmiestnené ostne. Nebolo to jednoduché, ale nakoniec som oojok fixol s GS. Tento model nie je ten jednoduchý prípad, kde stačí odstrániť moldlajny, ale napriek tomu všetkému, ešte stále sa mi ohromne páčil celkový vzhľad figúrky.

Ukázalo sa, že Archaonove torzo skvele pasuje, a krivka jeho plášťa dokonale splýva s pravou zadnou nohou juggernauta. Jazdec mal byť trochu väčší, chcel som, aby bol trochu v predklone a aby pôsobil tak, že sa pripravuje na to, že sa beštia čochvíľa vymrští rovno na svoju obeť. Na dosiahnutie tohto efektu muselo byť telo juggernauta pripevnené k jeho nohám omnoho nižšie ako pôvodne, aby mohol byť aj jazdcec umiestnený nízko. Prednú nohu bolo treba rozrezať a zlepiť tak, aby pasovala do prikrčenej pózy a zároveň dopĺňala vlajúci plášť na opačnej strane. Na zvýraznenie pocitu, že zver je prikrčený k zemi a pripravený k skoku, som sa rozhodol umiestniť nohy do trojuholníka, ktorý sa smerom k základni rozširuje. Vďaka tomu bude juggernaut pôsobiť mohutnejšie a impozantnejšie. Hlava musí byť horizontálne, aby dotvárala celý koncept. Práve vtedy som natrafil na dva dokonale tvarované rohy, ktoré dodajú juggernautovi ten správny hrozivý výzor.

A tak som kúsok po kúsku konvertoval každú časť a skúšal ako zapasuje do celku zlepeného bue-tacom. Nemusím hovoriť, že som skulptúru musel nespočetne krát znova zliepať, lebo blue-tac pri toľkej manipulácii povoľoval. Začal som s nohami. Najprv som do nôh i tela navŕtal niekoľko dier a do každého kĺbového spoja nastokal pol tucta pinov z kancelárskych spiniek. Hotovú nohu som potom kúskom green stuffu prilepil k telu a natočil ju do požadovaného uhla. Spotreboval som množstvo blue-tacu, ktorý držal skulptúru pohromade, zatiaľ čo green stuff tuhol. Prednú nohu som rozrezal nad pazúrom, obe časti som navŕtal, do vzniknutej medzery som vložil mosadznú tyčku a zalepil epoxidom. Potom som tyčku mohol zľahka ohýbať a upravovať tak pozíciu pazúra. Keď som bol s pazúrom OK, tak som medzeru vyplnil green stuffom, presne tak ako sa to bežne robí so spojmi na nohách mariňáckych modelov. Zvyšné tri nohy som pripevnil s pomocou kancelárskych spiniek tak ako tú prvú. Popri tom som stále musel kontrolovať, či sa medzi ne zmestia obliterátorove nohy, ktoré som sa rozhodol použiť pre jazdca. Vďaka tomu vznikla medzi prednými juggernautovými nohami škaredá medzera. Navyše aj vzdialenosť medzi prednými a zadnými nohami bola väčšia ako na pôvodnom modele. Napadlo ma, že by som tieto hluché miesta mohol prekryť kožušinou, ktorá by dokonca aj pasovala ku zvieraciemu kožuchu, ktorý má Archaon prehodený cez plecia. S pomocou Nexusovho tutáriálu na kožušinu (ktorý sa dá nájsť tuto) som techniku trénoval na zvyšnom green stuffe. Potom som vyskulptil kožuch pre Juggernauta a zistil som, že je to naozaj skvelá "výplň", ktorá nemusí byť symetrická a skvele prekryje aj väčšie plochy.

Aby mal jazdec juggernauta za čo držať, na obe predné nohy som nalepil retiazky z klenotníctva a na ich konce primodeloval spojivká green stuffom. Ďalšie spojivká na reťaze som vymodeloval na juggernautovom golieri a retiazku prilepil na domodelovanú kožušinu. Na vrch budem neskôr lepiť powerfist, ale keďže som chcel, aby bola retiazka zovretá v pästi, nechal som druhý koniec reťaze zatiaľ voľný, aby som ju neskôr mohol vlepiť dovnútra päste, aby to vyzeralo, že jazdec reťaz drží.

S hlavou bolo množstvo práce, hlavne preto, že originál model nemal žiaden krk. Hlavu som odrezal tak, aby golier s tromi pichliačmi ostal na tele. Do stredu goliera a do zadnej strany hlavy som vyvŕtal diery. Hlavu a telo som potom spojil s použitím mosadznej tyčky (teda v skutočnosti som použil oceľový drôt) vhodnej veľkosti. Hlavu som umiestnil nižšie tela, aby som zvýraznil juggernautovu prikrčenú pózu. Opäť som sa vracal k blue-tacu, aby som si overil celkovú kompozíciu. Tyčku som epoxidom prilepil najprv k hlave, po uschnutí lepidla urobil niekoľko posledných úprav a potom prilepil druhý koniec k telu. Ďalší krok predstavovala výroba krku. Urobil som si pár náčrtkov, potrénoval na zvyšnom greenstuffe a potom plcol hrudku GS na figúru a začal modelovať zo spodnej strany modelu. Vymodeloval som drôty a podobne, tak aby som nadviazal na ten pôvodný kúsok krku. Keď výtvor zaschol, zobral som dva kúsky gitarovej struny, trochu ich vytvaroval a pomocou GS pripevnil na telo a hlavu. Snažil som sa struny na ľavej a pravej strane vytvarovať inak. Keďže je ľavá juggernautova noha je vystrčená dopredu a struny na ľavo sú rovnako dlhé ako tie vpravo, ale majú menší priestor, museli byť viac poprehýbané. Všetko závisí na takýchto drobných detaloch. Spomeniem ešte jednu vec, na ktorú som ale prišiel až pri maľovaní: juggernautove oči sa mi zdalli príliš malé. Tak som si odrezal kúsok plastovej tyčky, na jej konci navŕtal asi 2mm hlbokú jamku a zaoblil jej okraj, tak, ako to ukazuje tento obrázok.

Okrúhly vršok vrtáka vytvoril skvelú "pečiatku", ktorou som potom z GS vytlačil nové oči a prelepil nimi pôvodné prťavé juggernautove očičká.

Keď som sa pokúšal umiestniť juggernautove nohy do sedla, ukázalo sa, že je príliš malé a hlboké. Tak som medzeru vyplnil green stuffom a vytvaroval ho tak, aby vyzeralo ako kožené sedadlo s kosoštvorcovou textúrou na bokoch. Potom na neho poriliepal drobné cínové cvočky vyrobené z odlievacích pidzíkov (pp: ehm, no pidzík = flash, teda tie blbostičky, ktoré odrezávate a upilovávate keď čistíte model pred maľovaním.) z iného modelu. Po každom urezanom cvočku som vrch cínovej pidzíkovej tyčky svedomito zahladil pilníčkom, aby sa mi cvočky neskôr dobre maľovali.

Bejska

Chcel som, aby sa Magmatrax týčil nad bojiskom a zhora hľadel na úbohých smrteľníkov, ktorí budú čoskoro rozmetaní na prach. Našiel som prírodný šuter, ktorého tvar aj veľkosť vyhovovala modelu. Kameň vytváral aj akýsi "skalný previs", na ktorom som mohol predviesť svoju techniku "žeravej lávy", ktorú som natrénoval na predchádzajúcich modeloch. Nejak som musel juggernauta k skale upinovať, ale keďže som nemohol navŕtať kameň, prirobil som naň malé kúsky miliputu, čo je dvojzložkový tmel podobný green stuffu, ale na rozdiel od neho je viac "hlinovitý", zatiaľ čo GS je viac plastický. Upravil som teda kemeň miliputom tak, aby naň juggernaut lepšie pasoval. Vyrobil som vyvýšený výčnelok pod vysunutú ľavú prednú nohu. Aj pod obe pravé nohy som vymodeloval podložky z miliputu, do ktorého som potom neskôr mohol zapustiť piny. Napinoval som teda obe pravé juggernautove chodidlá a zatlačil model do ešte vlhkého milputu, aby v ňom ostal otlačok. Model som ale potom dal zase preč, pretože som ho chcel maľovať samostatne.

Neskôr, keď už bol juggernaut vymaľovaný som sa opäť vrátil k bejske a využil výčnelky na pravej zadnej strane kameňa a vytvoril lávový potok, ktorý steká dole z kameňa. Pridal som ešte pár lebiek, ktoré korešpondovali s khorňáckou tématikou, aby som trochu oživil inak jednoduchú bejsku. Rozhodol som sa, že aj malý priestor na ľavej strane bejsky, ktorý som si nechával pre lávové jazierko by zniesol ešte pár vylepšení a tak som prišiel s nápadom vyrobiť hustú bublajúcu lávu. Ukázalo sa, že gulička na mariňáckom chrbte (tam kam sa lepí backpack) je ideálna na stvárnenie lávových bublín. Na väčšiu bublinu som použil zvyšnú plastovú guličku z nejakého výlisku, ktorú som a pár vhodných odrezkov zo smokelaunchera. Na najmenšiw bublinky som použil kúsky granáty urezané asi na polovičnú hrúbku. Keď s nimi bude robiť, tak si dávajte fakt bacha, lebo tieto kúsky sú fakt malé a ľahko ich postrácate.

Šampión

Keď som začal robiť na champovi, uvedomil som si, aké dôležité bolo dôsledne povyberať jednotlivé kúsky modelu. Keď som urezal obliterátorove nohy a vyskúšal ich, hneď bolo vidno, že perfektne zapasovali. Ľavá noha vytočená dovoku sa skvele hodila k póze šampióna, ktorý sa vykláňa doľava a drží svoju obrovskú sekeru. Aj medzera medzi nohami bola akurátna na šírku juggernautového tela a nemusel som ich nijak ohýbať. Iba som model jednoducho začistil s použitím môjho rotačného brúsidla. Ešte som pre istotu vymodeloval podrážky na topánkach, keby sa tam náhodou GD porotcovia dívali ;).

A znovu nastal čas na nespočetné úpravy pózy šampióna s pomocou blue-tacu a postupné priliepanie jednotlivých častí. Rotačnou brúskou bolo treba odstrániť Archaonove náplecníky, ktoré vytŕčali spod kožušiny. Pustil som sa najprv do pravého pleca a trpezlivo brúsil a skúšal, až kým sa na miesto nezmestil celý berserkerský náplecník. Pri obrusovaní by ste mali používať masku, pretože cínové piliny sú škodlivé! Potom som v mieste lakťa urezal orčiu ruku a pripinoval ju k telu. Na drhuhý koniec ruky som pripevnil marneusovu power fistu, v ktorej som predtým vyvŕtal dieru medzi palcom a prstami, aby som tam neskôr mohol vložiť reťaz z juggernautovho krku. Musel som tiež urezať zásobník z boltra, pretože stál v ceste juggernautovej nohe. Zatiaľ som nič nezlepil, všetko som len dopasovával pomocou blue-tacu. Vrátil som sa k telu a nohám, oboje som navŕtal a napinoval, zlepil a ohol do požadovaného uhla. Navŕtal som aj dieru v oblieterátorvých nohách a umiestnil pin na juggernautove sedlo, čo mi umožnilo posadiť champa na juggernauta vždy do tej istej pozície pri mojich kontrolách ako diely pasujú.

Keď som mal teraz telo a nohy v jednom kuse, mohol som telu prilepiť pravú ruku. Prilepil som ju epoxidom pod náplecník a nechal cez noc zaschnúť. Potom som z greenstuffu vymodeloval opasok spájajúci nohy a telo. Cvočky na opasku som vyrobil rovnakým spôsobom ako juggernautove oči, aby mali všetky cvočky rovnakú veľkosť.

Ľavá ruka bola trochu zložitejšia. Vedel som, že to bude časť, na ktorú sa pozorovateľ inštinktívne upne a tak som chcel urobiť niečo naozaj pôsobivé. Zväčšil som sekeru s použitím orčieho noža na hlavnú časť čepele a obrátenú orčiu sekeru na druhú časť. Keďže plastové kúsky ktoré som použil boli hrubšie ako pôvodná Grimgorova sekera, musel som greenstuffom zahladiť prechod. Keby som plastový nôž a sekeru zbrúsil, stratili by sa fazety zbrane. Na vrchu som vyrobil osteň zo špáratka a na opačný koniec rukoväte sekery som pripevnil ďalšiu čepeľ orčieho noža. Nakoniec som na hlavicu sekery prilepil lacnú retiazku z klenotníctva a ovinul ju okolo rukoväte. Teraz som mal kožuch a reťaze aj na jazdcovi aj na juggernautovi, čo vytvára lepší dojem, že k sebe patria.

Ďalej som sa pustil do ľavého pleca. Aby som nemusel toľko brúsiť, vyskúšal som nový postup: pridám iba viditeľné časti náplecníka. Ukázalo sa, že to vôbec nieje jednoduché a nakoniec som použil len malý kúsok náplecníka a domodeloval a zahladil medzery green stuffom. Pod náplecníkom som opäť vyvŕtal dieru na pin, aby som mohol pripevniť ruku so sekerou. Keď bola ruka prilepená (s epoxidom a s použitím blue-tacu na zafixovanie ruky počas tuhnutia) zahladil som prechod medzi telom a rukou green stuffom.

Ruksak som s kúskom GS pritlačil na kožuch na chrbáte a dal preč, aby GS zaschol. Vyrobil som pin z kancelárskej spinky, ale ruksak som ešte neprilepil, aby som ho mohol maľovať zvlášť.

A nakoniec ďalší pútač pozornosti - hlava. Berserkerská hlava, ktorú som si vybral sa mi naozaj pozdávala a dospel som k záveru, že žiadne výrazné konverzie niesú nutné. Vyrobil som len zopár ostňov zo špáratka, aby som sa držal štýlu v akom bol juggernaut. Hlavu som prilepil dopredu a z GS vymodeloval golier s ďalšími "naotlačkovanými" cvočkami. A to bolo všetko!

Do tohto štádia som na konverzii strávil asi 50 hodín.




poz. prekladateľa: Kôli enormnému rozsahu článku, bude rozdelený do dvoch častí. v druhej časti si prečítate, ako vincent magmatraxa maľoval. Stay Tuned
Index :: Print :: E-mail
Komentář je vlastnictvím jeho autora. Neodpovídáme za jeho obsah.
Poslal Vlákno



Nové obrázky
Rýchle linky
Nové príspevky
Nové linky


Copyright Š 2003 by WARGAMING.sk   |  Powered by XOOPS 2.0 ? 2001-2003 The XOOPS Project  |   Design by 7dana.com