[ Stolové hry | Miniatúry | Warhammer | Warhammer 40K | Confrontation ]

  
Hlavné Menu
Reklama
Spriatelené Weby
 
 
 
www.kafe.sk
  Naše mini-logo:
 
Nové články
The first task [2012-02-10 21:05:04]
Takze uvodny clanok co som sa len tak chvilu hral ked nebolo v robote co robit :D nejasnosti je tam...
Stret na Sartanskej planine [2011-12-07 10:13:53]
Battletech 3025
ZRudi vs Miglo
+++Stret na línii Kamenin – GT 722+++ [2011-11-16 12:44:01]
+++Krst ohňom A´un Adat+++ [2011-01-31 19:43:51]
+++chaos vs tau battlereport+++
Kto je online
Pripojeno uživatelu: 3
(2 v sekci Články)

Reg. uživatelé: 0
Návštevníci: 3

více...


Prehľad Armád WHFB
  Posted on Thu 06 Apr 2006 by fingol (3743 reads)
Mortal chaos - maximalna CC armada, plna elity a vysokych armor save, pomerne priemerny Ld (7-8, lord az 9), schopna rozbit na blizko hocico. Medzi jej nevyhody patri nizka manevrovatelost a rychlost (jazda 7, pechota 4, malo jednotiek, ale kompenzuje to light cavalery v podobe marauder horsemen a chaos hound), uplna absencia strelby a az masochisticka cena jednotiek (az na vynimky ako marauders ale na tych sa az tak spoliehat neda)

Beastmen - jedna z najuspesnejsich armad momentalne, velmi nebezpecna v rukach skuseneho hraca, spolieha sa na svoj movement (najhorsi movement je 5 a iba jedna jednotka s mv 5 sa hybe vo formacii), armada si v podstate sama vybera kedy a kde zautoci. Jej specialne jednotky maju multiple wounds a velku silu takze taktiez close combat hovadka. Najvacsim problemom je katastrofalny leadership (6-7, minotauri 8) a maly armor save. Silnou je ambush special rule, ktora vam dovoli privolat rezervy pocas boja.

Chaos Demons - podla armybooku Hordes of Chaos prakticky nehratelne, podla army listu Daemonic Legions z SoC jedna z najlepsich armad. V daemonic legions vsak nie je mozne kombinovat s inym chaosom. Jednotky siria fear, su unbreakable, ward save a pomerne hodne silne v CC (maju vsak az na plaguebearerov T3, co je podla fluffu odvovodnene tym ze ich grip na mortal svet nie je az tak silne, plaguebeareri vznikaju z ludi nakazenych nurgles rot, takze je ich puto silnejsie). Demoni vsak maju problem s ich vlastnostou instablility co celkovo znamena asi tolko ze ked prehrate boj tak sa vam moze stat ze sa vam cela jednotka bude porucat do warpu. Je ich taktiez hodne malo pretoze su drahi.

Dark Elves - jedina armada, ktora ma uz za sebou reviziu... postavena na hodne rychlych jednotkach. Ich strelba nie je zla nakolko maju k dispozicii i bolt thrower, v CC sa spolieahju na more utokov, ale maju velmi slaby armor save... z coho vyplyva ze pokial su nachargovani maju problem, pokial charguju su smrtiaci. Maju velmi vysoky leadership a kuzelnici +1 na to cast. Hraju sa systemom MSU, many small units, najlepsie fast units. Mozu byt kombinovany so Slaanesh chaosom v liste Cult of Slaanesh.

Vampire Counts - jedna z dvoch hodne uber armad, jednotky siria fear, su imunne voci psychologii a nikdy neutekaju (umieraju na combat resolution), maju hodne silnu magiu a najma charaktery, ktore sa mozu spoliehat okrem velmi dobrych magickych predmetov aj na bloodline powers. Normalne jednotky su v CC slabe ale akonahle precisila a porazia svojim poctom automaticky breaknu kazdeho kto nie je voci fearu odolny. Nevyhodou je aj nemoznost march move nad istu vzdialenost od generala. General je najslabsie miesto armady pretoze pokial zomrie armada sa zacne rozpadat. Chyba strelba az na Banshee.

Tomb Kings - taktiez silna armada, kto ma rad Egypt pride si na svoje. Jednotky su opat nemrtve, teda siria fear, su immune voci psychologii a neutekaju, v CC su vsak sitiky. Strelba je pritomna vo forme archerov a catapultu (pohroma pre low ld armady). Armada nema march move vobec. Musi obsahovat tomb kinga/princa a hierophanta ktory ked zomrie dostavi sa rovnaky efekt ako pr umrti generala vo VC. V pritomnosti tomb kinga su charioty core a chovaju sa ako fast cavalery. Najvacsia sila je vsak magia, ktora sa kuzli ako bound items, teda nikdy nemoze miscastovat a vzdy je uspesna. kuzla su len 4 ale dokazu robit zazraky.

Chaos Dwarfs - nemaju armybook a daju sa zohnat len velmi tazko, plany na ich reediciu su avsak nie v dalsich dvoch rokoch, momentalne su extra silny pretoze maju vsetko, lacne jednotky, tazku cavalery, lahku cavalery, kanony, magiu, tazku pechotu, lahku pechotu, strelbu atd... proste vsetko a ziadnu nevyhodu.

Skaven - druha z uber armad, jednotky su extremne lacne takze ich je kopa. Maju hodne rychly movement (min 5). Hraju sa casto ako army of doom (zalozena na klan skryre) alebo proste na pocte. Najviac sa zaklada prave na tych bojovych masinach ktore su extremne silne (ale mozu sa otocit proti vam). nizky ld je vynahradeny tym ze sa k nemu pripocitava rank bonus jednoty. Vela toho v CC nezabiju ale je ich tolko ze vyhravaju uz poctom. Ich magicke predmety su taktiez hodne dobre. Dokazu strielat aj do boja. Je vsak treba skusenejsieho hraca aby ich dobre zvladol, potom su skutocne smrtiaci. Nevyhoda ma teraz nenapada. Plus ich kuzelny lord je lvl 4 automaticky a ma vlastnu, hodne silnu magiu.

Ogre kingdoms - nikdy som proti nim nehral ale podla toho co mozem vycitat z armybooku a battlereportov... Rychla armada (vsetko mv 5 a viac), multiple wound jednotky, s viacerymi utokmi, CC tanky. Ale OHROMNE drahe. Budete mat fakt malo modelov a je teda hodne tazke si ustrazit flanky. Nemaju rank bonus, vynahradzaju si to killmi. Maju specialnu magiu, ktora funguje jedinecnym sposobom a moze ogrov dost boostnut. nechyba ani strelba, ale taktiez hodne svojska. Podla toho co som pocul maju dost nachylnost umierat na strelecke armady a multiple wounds zbrane su pre nich pohroma. Vsetci ogrovia siria fear.

Orcs and goblins - zelenaci nadherne dotvaraju imidz WH, v podstate su velmi podobny ako vo WH40k, s vykrikom waagh sa hrnu dopredu do CC. Su pomerne lacny, je ich vela a maju nadpriemerny toughness 4. Vacsinou maju nizky armor save co si vynahradzuju druhou zbranou. Nechyba tazka jazda (boar raiders) a lahka jazda (wolf riders). Gobbosi su este lacnejsi a je ich teda more. Orcovi a goblini maju vlastnu, velmi silnu magiu, avsak aj vlastny, kruty mistcast table. Nevyhoda armady je hlavne nizky leadership a animosity, ktora dokaze hodne zneprijemnit zivot. Nechyba ani strelba, ale nie je nijak vynimocna. GW ich skor berie ako fun army.

Dogs of War - opat velmi zaujimava armada zoldnierov, ma prakticky vsetko, pikemenov, lahku cavalery, tazku cavalery, strelbu, dwarfov, kanony, ogrov, halflingov, norse warriorov, magiu... proste postavte si zoldnierku army na aku mate chut. Nevyhoda je priemerny ludsky leadership, absencia vlastnych magickych predmetov a nutnost armadu dobre vybalancovat. Nie je vynimocna v ziadnom smere ale ked sa dobre skombinuje a ma vsetko je smrtiaca.

Empire - empire bude mat reviziu po dwarfoch (alebo orkoch), vyhod je skutocne mnoho, vyborne delostrelectvo a handgunneri, core knighti, detachment rule, vyborne magicke predmety, moznost vyberu zo vsetkych skol magie. Problem je v tom ze hrdinovia su fakt priemerny, ld je priemerny ludsky 7-8, bojove schopnosti nie su hviezdne, sama imperialna jednotka toho v boji vela neurobi, ale ked je podporovana druhou (co umoznuje najma detachment) sily sa uplne menia. Imperialna armada ma podobne ako armada dogs of war takmer uplne vsetko.

Bretonnia - armada to pomerne silna, zalozena na sile rytierskej jazdy. Ma velmi vela rytierskych jednotiek s mnohymi specialnymi vlatnostami, velmi rychle jednotky, lance formation, smrtiaci charge. jeden hrdina navyse, lady´s blessing, vows, virtues, flying jednotku. Sedlaci su popri rytieroch support, samy o sebe toho vela neurobia. Problem s bretoncami je ze su pomerne drahi a sedlaci maju oproti rytierom slaby movement. Ak pride bretonec o blessing bojove masiny ho mozu hodne pocuchat. Magia je obmedzena len na dve skoly.

Kislev - nie je samostatny, iba ally contingent k WE, HE, empire alebo bretom. Tuhe ruske jednotky s celkom peknymi specianymi vlastnostami. Najma jazda. Taktiez umoznuje zobrat hera navyse do armady.

High elves - elitisticka armada dobra. exceluje najma v magii, ma vyber zo vsetkych skor plus z vlastnej. magicke predmety stoja menej nez ich ekvivalenty u ostatnych ras. Sampioni mozu nosit magicke predmety do 25 bodov. Vsetky jednotky maju pomerne silny charge a dobry movement. nechyba tazka jazda, lahka jazda ani flying bestijka. Strelba je i v podobe bolt throweru co je fakt nechutnost. Ld je okolo 9. Problem armady je ze jednotky su hodne drahe a vsetci elfovia maju tougness 3, teda pokial su nachargovani je to problemove.

Dwarfs - armada ktora teraz neslavi prave uspechy. V podstate sa hra len na sposob stat a strielat, byt nachargovany, vydrzat a ubit supera. K tomuto sluzi vseobecny movement 3, toughness 4 a vyborny leadership 8-9, u lorda 10. Maju specialnu runovu magiu, ktora vam umozni posladat si predmety ake chcete. vsetky jednotky okrem clansmenov maju specialne vlastnosti. Dwarfovia exceluju majma v bojovej technike, masiny su skutocne silne. Nevyhodou su neprijemne armady, ktore nemusia k dwarfom vobec ist, alebo extremne hordy ktore ich precislia.

Wood Elves - maju novy armybook. extremne pohyblivy. uplne im chybaju stity, a vacsinou aj armor. cela armada je postavena na partizanskom style a strelbe.
Maju vlastnu magiu, ale nie su v nej silny. Chyba tazka jazda ale lahka jazda je hodne silna. Ld je klasicky ako u elfov velmi vysoky 8-9. Obsahuju vela skirmish jednotiek a jednotiek s vlastnotou tree spirit (co im dava fear, 5+ ward save a imunitu voci psychologii). Su vsak pomerne drahi a v CC toho az tak vela neurobia. Vsetci maju totiz toughness 3.

Lizardmeni - nikdy som prori nim nehral. maju slusnych CC bojovnikov, magiu, i magicke predmety. Strelba je poslabsia. Nechybaju ani skirmisheri v podobe skinkov, terradoni ako flyeri a svojsky chariot Stegadon. Maju slusny leadership a cold blooded rule, ktory vyrazne stazuje moznost breaknut ich v comvate. Su vsak taktiez hodne drahi, najma magicky lord.
Index :: Print :: E-mail
Komentář je vlastnictvím jeho autora. Neodpovídáme za jeho obsah.
Poslal Vlákno



Nové obrázky
Rýchle linky
Nové príspevky
Nové linky


Copyright Š 2003 by WARGAMING.sk   |  Powered by XOOPS 2.0 ? 2001-2003 The XOOPS Project  |   Design by 7dana.com