[ Stolové hry | Miniatúry | Warhammer | Warhammer 40K | Confrontation ]

  
Hlavné Menu
Reklama
Spriatelené Weby
 
 
 
www.kafe.sk
  Naše mini-logo:
 
Nové články
The first task [2012-02-10 21:05:04]
Takze uvodny clanok co som sa len tak chvilu hral ked nebolo v robote co robit :D nejasnosti je tam...
Stret na Sartanskej planine [2011-12-07 10:13:53]
Battletech 3025
ZRudi vs Miglo
+++Stret na línii Kamenin – GT 722+++ [2011-11-16 12:44:01]
+++Krst ohňom A´un Adat+++ [2011-01-31 19:43:51]
+++chaos vs tau battlereport+++
Kto je online
Pripojeno uživatelu: 10
(1 v sekci Články)

Reg. uživatelé: 0
Návštevníci: 10

více...


BFG: Tau vs Imperium
  Posted on Sat 31 Jan 2009 by Miglo (4229 reads)
Dnes som po dlhsej dobe oprasil BFG a rozhodol som sa spravit z toho maly battlereport. Bohuzial hra bola celkom napinava takze som zaspal trosku s fotkami a zrekonstruovat cely priebeh hry je preto nemozne. Ale v zasade to az tak vadit hadam nebude.

Hrali sme misiu v ktorej ma obranca za ulohu presunut konvoj 6 lodi z jednej strany stola na druhu stranu. Pricom utocnik sa jej snazi zabranit. Podla poctu znicenych lodi konvoja sa urci vitaz.

Obranca - v tomto pripade imperium, malo k dizpozici 6 lodi na obranu.

1x lahky kriznik, trieda "Dauntless"
4x eskorta, trieda "Cobra"
1x eskorta, trieda "Sword"

Utocnik viac menej o zlozeni armady uplne nerozhoduje, pocet lodi a bodov mu urci niekolko hodov a prislusna tabulka. Mal som v tomo dost stastie (cize v mojom pripade to padlo nadpriemerne dobre 1,1,3,3,4,6) a realne som mal k dizpoci toto:

1x kriznik, trieda Protector (na obrazku "I")
2x tazka eskorta, trieda Castelan (na obrazku "II")
Dalej som mal k dizpozici 2 letky z Mant (bombardery) (na obrazku "III")

Na zaciatku najskor rozlozi utocnik na kraju stola zetony s cislami ktore zodpovedaju jednotlivym lodiam, pricom obranca nema tusenie ci sa pod zetonom nachadza len letka neskodnych bombarderov, alebo tazky a po zuby ozbrojeny kriznik.

Obranca si potom urci nahodne z ktorej strany na ktoru poleti. Imeprium nakoniec vyrazalo na strane z planetou a rozhodlo sa umiestnit svoj konvoj a obrannu flotilu vedla pasu asteroidov.

Citát:




Utocnik mal moznost aktivovat len jeden zeton za kolo, okrem tych ku ktorym sa obranca priblizil na 30cm cim ich "ozivil". V prvom kole sa tazke imperialne eskorty priblizili k lavemu zetonu III natolko ze som ho musel aktivovat. Jednalo sa o 3 manty ktore aj ked niesu uplne bezbanne tak imperialnym eskortam priliz vela spravit nemozu. Kedze sa imperim priblizilo dostatocne k zetonu cislo II tak som sa rozhodol aktivovat aj tento... Na jeho mieste sa nachadzala squadrona dvoch castelanov, ktore nevahali a vystrelili na imperialne lode salvu siestich rakiet. Bohuzial vsetky lode boli od seba vzdialene natolko ze este nedoslo k ziadnym stratam.

Citát:




V dalsom kole sa imperialny konvoj opat pomalinky posunul blizsie k svojmu cielu. Bohuzial nahle objavenie imperialnych lodi v tomto sektore Tau zaskocilo a tak nedokazali nabit nove rakety. Nastastie sa na strane Tau objavil kriznik Protector, co je asi najlepsi utocny kriznik Tau a ten bez vahania vypusa salvu 6 rakiet na imperialne eskorty. Aby vyuzil cely svoj potencial tak zo svojich utrob vysiela dve Manty na viac menej sebevrazednu misiu. Medzi tym dorazila prva salva rakiet z Castelanov k svojmu cielu, ale obrana baterii imperialnych eskort odviedla dobru pracu a tak k svojmu cielu dorazila len jedna. Bohuzial jej niciva sila bola absorbovana ochrannym stitom jednej z eskort.

Citát:




Manty dorazaju k svojim cielom, bohuzial nepodari sa im preniknut cez obranu a vsetky su znicene. Tesne po nich nasleduju rakety z protektora ktore si vyberaju dan v podobe jednej imperialnej eskorty. Imperium sa vsak brani a vybera si v radach tau krvavu dan v podobe znicenych Castelanov. Momentalne stoji proti imperialnej flotile jeden protektor, takze v radoch imeprialnych vojakov zacinaju pripravy na oslavy vitazstva. Admiral Tau vsak vie ze konvoj musi byt zniceny za kazdu cenu a tak sa so svojou lodou vybera rovno v ustrety svojmu cielu, ignorojuc imperialne lode.

Citát:




Kedze imperium nema moc cielov tak sa vsetka palebna sila sustreduje na protektor. Ten uplnym zazrakom prichadza len o svoje stity a dostava len jeden zasah, ten vsak neni priliz vazny. Riskantnym manevrom sa dostava poza imeprialne eskorty a tie si uvedomuju ze aj pri ich vysokej manevrovatelnosti potrva priliz dlho kym sa dostanu do vyhodnej palebnej pozicie. Kapitan protektoru vydava prikaz na nabitie zbrani a spusta palbu zo vsetkych zbrani. Vysledkom je prva znicena lod konvoja.

Citát:




V dalsom kole sa imeprialne lode pokusaju manevrovat aby mohli zastavit protektor ktory vypusta salvu rakiet a dalsie dve manty na konvoj. Co nedokazu zlikvidovat rakety a bombardery to dokoncuje drtiva palba ktora je na tuto vzdialenost proti skoro bezbrannym lodiam konvoja devastujuca. V nekonecnej tme vesmiru rozkvitnu postupne dalsie 2 explozie. Protektor dostava dalsie zasahy a okolo jeho trupu sa hromadia kusy zeleza ktore vytrhava jedna imperialna salva za druhou.

Citát:




Po otocke smerom k unikajucim lodiam konvoja dokoncuje masaker a pripisuje si na svoje konto dalsie dve imperialne lode konvoja. Velitel protektoru vie ze chaos v radach imperia nepotrva dlho a tak vydava rozkaz presunut energiu zo zbrani do motorov a nechava imperialne lode za svojim chrbtom. Misia splnena, straty akceptovatelne. Admiral imperialnej flotily bude mat dnes vecer co vysvetlovat...

Citát:




Vysledok: Tau marginal victory.
Urcite chcem podakovat Zrudymu za super napinavu hru. Myslim ze sme sa bavili obaja rovnako a to aj napriek tomu ze vyhral len jeden z nas Ja som mal zase raz moznost presvedcit sa ze BFG je jedna z top hier ktore kedy GW vyprodukoval. Jednoducha a dynamicka hra - ehm, no po rocnej prestavke az taka dynamicka nebola - ktora ma vzdy co ponuknut.
Index :: Print :: E-mail
Komentář je vlastnictvím jeho autora. Neodpovídáme za jeho obsah.
Poslal Vlákno



Nové obrázky
Rýchle linky
Nové príspevky
Nové linky


Copyright Š 2003 by WARGAMING.sk   |  Powered by XOOPS 2.0 ? 2001-2003 The XOOPS Project  |   Design by 7dana.com